-
Skolēnu mācību uzņēmuma biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Produkta apraksts | 5 |
2.1. | Produkta ražošanas apraksts | 5 |
3. | Komandas raksturojums | 6 |
3.1. | Pienākumu sadale | 6 |
4. | Mārketinga plāns | 7 |
4.1. | Tirgus analīze | 7 |
4.2. | Aptauja | 7,8 |
4.3. | Potenciālie pircēji | 8 |
4.4. | Mērķtirgus | 8 |
4.5. | Konkurenti | 9 |
4.6. | SVID analīze | 10 |
4.7. | Preces realizācijas kanāli | 11 |
4.8. | Mārketinga aktivitāšu izmaksas | 11 |
5. | Risku Faktoru Analīze | 12 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 13 |
7. | Finanšu plāns | 14 |
7.1. | Cenu veidošana | 14 |
7.2. | Pamatkapitāls | 14 |
7.3. | Sākuma un beigu bilance | 15 |
7.4. | Plānotie ieņēmumi | 15 |
7.5. | Plānotās izmaksas... | 15 |
7.6. | Pastāvīgās izmak | 15 |
7.7. | Mainīgās izmaksas | 16 |
7.8. | Naudas plūsma | 17 |
7.9. | Peļņas/zaudējumu aprēķināšana | 18 |
8. | Bilance | 18 |
Pielikumi | 19 |
Secinājumi: Piekariņus visbiežāk izvēlēsies bērni un interneta klienti. Pusaudži ,pieugušie un tūristi tos pirktu vidēji bieži, savukārt pensionāri šos piekariņus iegādātos reti.
4.2.Aptauja
Aptaujā piedalījās 50 respondenti un jautājumi un atbildes ir pievienoti biznesa plāna 1.pielikumā , kur ietvertas 4 diagrammas.
Diagramma Nr.1- Lielākai daļai cilvēku,jeb 52% interesētu iegādāties kādu interesantu piekariņu. Tad seko cilvēku grupa, kuri drīzāk gribētu,nekā negribētu. Vismazāk,jeb 12% tie neinteresētu , tādā pašā skaitā, kā cilvēki,kuriem šajā jautājumā viedokļa nav.
Diagramma Nr.2- Lielākā daļa,jeb 50% cilvēku labprāt iegādātos, kādu no piekariņiem. Nedaudz mazāk, jeb 30% cilvēku nezin, bet vismazāk aptaujāto apgalvo, ka negribētu un izvēle atkarīga no cenas.
Diagramma Nr.3- Vispiemērotākā cena cilvēkiem šķita līdz 2,13€,tā atzina, gandrīz puse no aptaujātajiem. Nedaudz mazāk, jeb 46% apgalvo, ka pieņemami būtu vēl līdz 3€, taču vismazāk līdz 3,50€ un cilvēki ar citiem variantiem.
4.3.Potenciālie pircēji
Uzņēmuma potenciālie pircēji varētu būt visa vecuma cilvēki, bet īpaši jau jaunieši, jo mūsdienās jaunieši ir tā mērķu auditorija, kura tiecas pēc kaut kā jauna un nebijuša. Tieši tāda ir mūsu piedāvātā prece, kas varētu atstāt labu iespaidu uz potenciālajiem pircējiem kā arī pievilinātu tos iegādāties.
Paredzam, ka vislielākais mūsu produkcijas pieprasījums realizēsies tuvojoties kādiem lielākiem svētkiem, piemēram, Ziemassvētkiem, jo mūsu ražotās preces ir ideāla dāvana mīļajiem.
…
Skolēnu mācību uzņēmuma Biznesa plāns pēc Yal-Junior Achievement prasībām.
- Biznesa plāns
- Skolēnu mācību firmasSIA "Liesma" biznesa plāns
- Skolēnu mācību uzņēmuma biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Skolēnu mācību firmasSIA "Liesma" biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai22
-
Skolēnu mācību firmaSIA "Gaismeklis”
Biznesa plāns vidusskolai25
-
Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Skolēnu mācību firmas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai12