2.4. Darbības stratēģija.
• Cenu politika
Uzņēmuma cenas tiks orientētas gan uz izmaksām, gan uz pieprasījumu, gan uz konkurenci.Tā kā uzņēmumam ir konkurenti potenciālajā tirgū, mēs nevaram noteikt jebkuru cenu, jo:
• Patērētājiem būs izdevīgāk izmantot skaistumkopšanas pakalpojumus citur, līdz ar to nebūs pieprasījums IK „Skaistums” pakalpojumiem, vai arī tas būs neliels;
• nedrīkst noteikt pārāk zemas cenas – jo „dempinga cenas” ar likumdošanu ir aizliegtas kā arī zudīs klientu uzticība kvalitātei
IK „Skaistums’’ cenas veidos pēc „izmaksas + peļņa” modeļa.
CENA= kopējās izmaksas + peļņa
Uzņēmuma cenu politika būs balstīta uz cenām, kurus piedāvā līdzīgi uzņēmumi. IK „Skaistums” cenas būs tādas, lai
• Spētu konkurēt ar līdzīgu uzņēmumu cenām;
• Apmierinātu klientu priekšstatus par pieņemamu cenu;
• Reklāma
Tā kā salons tiks atvērts, ir vajadzīga pēc iespējas plašāka klientu informēšana par gaidāmajām iespējām saņemt pakalpojumus un iegādāties preces, kuras piedāvāsim.
Klientu informēšana notiks ar reklāmas palīdzību Šī ir lieliska iespēja iepazīstināt ar jaunatvērto salonu ne tikai Jelgavas iedzīvotājus, bet arī visas Latvijas iedzīvotājus.
…