Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:912016
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas vispārējais apraksts    3
2.  Misija, mērķi un stratēģijas    4
2.1.  Misija    4
2.2.  Mērķi    4
2.3.  Stratēģijas    5
3.  Organizatoriskā struktūra    8
4.  Skaistumkopšanas salona „X” iekšējās un ārējās vides analīze    10
4.1.  Iekšējās vides analīze    10
4.2.  Skaistumkopšanas salona „X” tieši ietekmējošās ārējās vides analīze    11
4.3.  Skaistumkopšanas salona „X” netieši ietekmējošās ārējās vides analīze    12
5.  Vadīšanas stils    13
6.  Neformālās grupas    15
7.  Organizācijas kultūra    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi

• Lai nodrošinātu stratēģisko mērķu sasniegšanu, jāsāk ar operatīvo un taktisko mērķu īstenošanu;
• Pakalpojumu cenas jāveido atbilstoši klientu maksātspējai, kā arī ņemot vērā konkurentu piedāvātās cenas, taču, lai tās būtu peļņu nesošas;
• Uzsākot salona darbību ir plānota interneta mājas lapas izveide, kas sniedz informāciju par piedāvājumu klāstu un atrašanās vietu;
• Jaunu klientu piesaiste tiek balstīta uz patstāvīgo klienta kartes ieviešanu, kas sniegs dažādas atlaides;
• Darbības laikā iegūtā peļņa tiks novirzīta jaunu pakalpojumu piedāvāšanā, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanā;
• Otra salona atvēršanai tiek plānotas kredītsaistības un jaunu darba līgumu slēgšana;
• Skaistumkopšanas salons ir neliels uzņēmums, kas sakārtots pēc vienkāršās struktūras, kura stratēģiskajā virsotnē atrodas viens vadītājs, kas ir arī uzņēmuma īpašnieks un grāmatvedis, kam pakļauti pārējie uzņēmumā strādājošie;
• Salona darbība ir daļēji decentralizēta, kas izpaužas dažādu pilnvaru piešķiršanā darbiniekiem, tādā veidā tie uzņemas atbildību par savu darbu, kā arī salona darbība ir daļēji centralizēta, kas izpaužas vadītāja gala lēmumu pieņemšanā un kopējās salona darbības plānošanā;
• Salonam ir jābūt modernam, jāseko modei un jaunākajām tendencēm, lai nodrošinātu konkurētspēju;
• Skaistumkopšanas salona darbība ir ļoti atkarīga no klientu pieprasījuma un valsts ekonomiskā stāvokļa;
• Vadīšanas stils ir daļēji liberāls, kas izpaužas, ka vadītājs neiejaucas padoto tiešā darba izpildē, bet ļauj radoši izpausties, necenšas tos kontrolēt un ietekmēt, jo vadītājs nodarbojas ar tālāko mērķu īstenošanu;
• Vadīšanas stils ir arī daļēji demokrātisks, jo vadītājs apspriežas ar padotajiem, notiek neformāla rakstura komunikācija visos virzienos – starp vadītāju un padotajiem un starp pašiem grupas dalībniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties