-
SIA "Zandarts"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 7 |
2. | PREČU RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 9 |
2.2. | Preču sortiments | 9 |
Līdakas | 10 | |
2.3. | Vajadzības, kuru apmierināšanai ražots produkts | 10 |
2.4. | Preces dzīves cikls | 10 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 11 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksutrojums | 11 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 12 |
3.2.1. | Makroekonomiskie | 12 |
Sociālā un kultūrvide | 12 | |
3.2.2. | Mikroekonomiskie faktori | 15 |
3.3. | Mērķa tirgus un nišas noteikšana | 16 |
3.3.1. | Demogrāfiskais sadalījums | 16 |
Lielākā daļa klientu dzīvo pilsētās – 80% | 16 | |
3.3.2. | Sociāli ekonomiskās pazīmes | 16 |
3.3.3. | Psiholoģiskais sadalījums | 17 |
3.3.4. | Rīcības biežums | 17 |
3.4. | Konkurentu analīze | 17 |
3.4.1. | Konkurenti | 17 |
3.4.2. | Konkurentu sniegtie pakalpojumi | 18 |
Karpas | 19 | |
Līdakas | 19 | |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 21 |
4.1. | Realizācijas kanāli- mazumtirdzniecība | 21 |
SIA “Zandarts” savas produkcijas realizācijai izmanto viena līmeņa sadales kanālu.To nosaka šādi faktori | 21 | |
4.2. | Uzņēmuma cenu politika | 21 |
4.3. | Cenu veidošanas raksturlielumi | 22 |
4.3.1. | Cenu veidošanas elementi | 22 |
SIA “Zandarts” cenu veidošana ir orientēta uz izmaksām, izvēlētā metode ir “Izmaksas + peļņa”. Šī metode ir vienkārša un raksturīga tirgū, kur cenu konkurence nav sevišķi liela. Lai noteiktu cenu, uzņēmums aprēķina savas izmaksas un pieskaita tām vēlamo peļņu – naudas summu ( vai % no izmaksām) | 22 | |
Summa - 0.76 Ls | 23 | |
4.4. | Noieta veicināšanas pasākumi | 23 |
4.4.1. | Reklāma | 23 |
4.4.2. | Piedalīšanās izstādēs un gadatirgos | 24 |
4.5. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 24 |
4.5.1. | Sadarbība ar masu medijiem | 24 |
4.5.2. | Sponsorēšana un labdarība | 25 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 26 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 26 |
5.2. | Izmantojamie resursi | 26 |
5.2.1. | Ūdens | 26 |
5.2.2. | Elektrība | 27 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 27 |
5.3.1. | Apgrozāmie līdzekļi | 27 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 30 |
6.1. | Vadība | 30 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas | 30 |
6.1.2. | Plānošana | 30 |
6.1.3. | Organizēšana | 30 |
6.1.4. | Kontrole | 30 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātās personas | 31 |
6.2.1. | Darbinieka pienākumi | 33 |
6.2.2. | Atalgojums | 33 |
6.2.3. | Motivācija | 34 |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 35 |
7.1. | Risks | 35 |
7.1.1. | Ekonomiskie faktori | 36 |
7.1.2. | Politiskie faktori | 37 |
7.1.3. | Dabas faktori | 37 |
7.1.4. | Sabiedriskie faktori | 38 |
7.2. | Problēmas | 38 |
7.2.1. | Konkurentu skaita pieaugums | 38 |
7.2.2. | Zaudējumi | 39 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Zandarts” dibināta 2006. gada 19. aprīlī uz paju sabiedrības “Māli” bāzes. SIA “Zandarts” pamatdarbības veids ir karpu, līdaku audzēšana un tirdzniecība. Uzņēmuma mērķis ir veicināt saldūdens zivju audzēšanu, palielinot kvalitāti un kvantitāti, tādejādi apmierinot pieprasījumu pēc svaigām zivīm Latvijas tirgū.
SIA “Zandarts” nepieciešams kredīts 20 000,- Ls apmērā , lai varētu uzlabot materiālo bāzi.
Latvijā tirgus zivju audzēšanas nozarē vērojama stabilizācija pēc 2003. gada krīzes, kad nozveja bija samazinājusies 10 reizes, salīdzinājumā ar 1990. gadu. Šobrīd nozveja katru gadu pieaug par 100t – līdz 2004. gadā sasniedza 467t. Karpu nozveja sastāda 43% no visas Latvijas iekšējo ūdeņu nozvejas, tādejādi kļūstot par galveno saldūdens zivkopības produkcijas veidu.
Karpu audzēšana Latvijā ir daļēji privāts, daļēji valsts bizness. Pašlaik darbojas 8 zivju audzētavas, kuras audzē zivju mazuļus un 9 privātie licencētie akvakultūras uzņēmumi. Tehniski zivjaudzētavām ir piemērotas visas Latvijas ūdenstilpnes – ezeeri, upes, mākslīgie dīķi, turklāt daudz šādu dīķu ir pamesti.
SIA “Zandarts” pārspēj savus konkurentus ar piedāvāto sortimentu un kvalitāti, jo zivis uzņēmumā iziet pilnu audzēšanas ciklu. Produkcijas cenas tiek noteiktas atkarībā no zivs lieluma: karpām no 0.5-1.5 kg cena 0.94 Lskg, no 0.8-1 kg cena 0.89 Lskg ,un no 0.5-0.8 kg cena 0.76 Lskg; līdakām 1.60-1.85 Lskg. Pircējam tiek nodrošinātas lielākas izvēles iespējas. Tirgū cenu līmenis pēdējo gadu laikā nav būtiski mainījies, tādēļ ir iespējams prognozēt nozares un uzņēmuma attīstību. Par šīs nozares attīstību liecina arī zivju produkcijas lielais patēriņš – 12,4 kg uz iedzīvotāju gadā (pasaulē – 15 kg) un popularitātes pieaugums. Tādēļ nepieciešams papildināt sortimentu, audzējot , plaužus, foreles u.c. sugu zivis.
SIA “Zandarts” reklāmai atvēlēs katru gadu 5% no peļņas – izmantojot laikrakstus , žurnālus, piedalīšanos izstādēs un gadatirgos.
SIA “Zandarts”dibināta uz padomju zivsaimniecības “Māli” bāzes, kura 1992. gadā tika pārveidota par paju sabiedrību “Māli”. Tās pamatdarbība bija:
zivkopības produkcijas ražošana un realizācija;
lopkopības produkcijas ražošana un realizācija.
Kopš 2005. gada uzņēmums tiek pārveidots par SIA “Zandarts”, par pamatdarbību atstājot zivju audzēšanu un realizāciju.
SIA “Zandarts” darbojas Mālos nodrošinot 8 darba vietas pagasta un tā apkārtnes iedzīvotājiem.
Tā kā uzņēmumam ir laba tehniskā bāze, tad to efektīvi izmantojot un papildinot, uzlabojot, apmācot darbiniekus jaunākajās tehnoloģijās, sekojot līdzi jaunumiem zivju audzēšanas nozarē SIA “Zandarts” var kļūt par lielāko zivju audzētāju Vidzemē.
zņēmums “Zandarts”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Šāda veida sabiedrība tika dibināta, SIA formā ir viskonkrētāk nodalīts uzņēmuma īpašums un īpašnieka kapitāls. Katrs dibinātājs atbild ar to daļu, kuru ir ieguldījis uzņēmumā. Attiecīgi ieguldījumam tiek sadalītas īpašumdaļas. Un tā kā dibinātāji ir vairāki, tad šāda uzņēmējdarbības forma ir bija visizdevīgākā. Problēmas nesagādāja arī vajadzīgais pamatkapitāls – 40 000 Ls.
SIA “Zandarts” reģistrēta LR Komercreģistrā 2006. gada 19. aprīlī. Reģistrācijas Nr.123545636.…
BA 1.kursa biznesa plāns. Nodots priekšmetā, kurš domāts, lai uzņēmējdarbības studenti saprastu, par ko būs runa turpmākos studiju gadus, tādēļ tas aptver visu, no finansēm līdz mārketingam.
- Rīgas pašvaldības bērnu un jauniešu centra "Imanta" sporta laukuma rekonstrukcijas projekts
- SIA "Baltfood"
- SIA "Zandarts"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai32
-
SIA "Plastic"
Biznesa plāns augstskolai38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Biznesa plāns augstskolai7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Biznesa plāns augstskolai38
Novērtēts!