Cilvēki uzsāk biznesu ļoti dažādu apsvērumu dēļ: daži – lai gūtu peļņu vai neatkarību, citi – ilgstoša bezdarba dēļ.
Biznesa plāns ir vadīšanas paņēmiens, lai noteiktu jauna pasākuma mērķus un izvēlētos labākos ceļus, kā šos mērķus sasniegt.
Ir trīs galvenie iemesli, kuru dēļ būtu jāraksta biznesa plāns.
1.To var lietot kā „darbarīku”, kas palīdz pieņemt pareizus lēmumus. Skaidri apzinoties mērķi, var pieņemt saprātīgus lēmumus un izvairīties no kļūdām.
2.Tas noder , lai potenciālos investētājus pareizi informētu par uzņēmumu. Biznesa plānam koncentrēti un izsmeļoši jāattēlo biznesa koncepcija.
3.izstrādājot biznesa plānu, kritiski un bez emocijām jāizvērtē sava darbība. Ja plāns rāda, ka uzņēmums nenesīs peļņu, tad to nav vērts realizēt.
Kursa darba izstrādāšanas mērķis ir izpētīt biznesa plānu, lai saprastu vai frizētava attīstīsies vai nē esošajā vietā, vai būs iespējams atpelnīt izmaksas un gūt peļņu.
Kursa darba uzdevumi- apkopot dažādu vajadzīgo informāciju, izpētīt tirgu, izstrādāt mārketinga un finanšu plānu. Izvirzīt uzņēmējdarbības mērķus.
Pētījuma bāze- speciālā literatūra, statistikas dati, interneta avoti.…