-
SIA "Viesu nams"
Biznesa plāns22 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.4. | Uzņēmuma misija | 5 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
1.5.1. | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi: | 5 |
1.5.2. | Uzņēmuma taktiskie mērķi: | 5 |
1.5.3. | Uzņēmuma operatīvie mērķi: | 6 |
1.6. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 6 |
2. | PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 7 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums | 7 |
2.2. | Produkta sortiments un to raksturojums | 7 |
2.3. | Pakalpojuma kvalitāte | 8 |
2.4. | Pakalpojuma dzīves cikls | 8 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 10 |
3.1.1. | Tirgus ietilpība | 10 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 10 |
3.2.1. | Ģeogrāfiskie kritēriji | 11 |
3.3. | Konkurentu analīze | 11 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 12 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 14 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 14 |
4.2.1. | Reklāma | 15 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 17 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 17 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi Tabula nr.3 | 17 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 19 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācias struktūra Tabula nr. 5 | 19 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 19 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 20 |
6.2.1. | Darbinieku štatu sarakts, atalgojums un motivācija | 20 |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 22 |
7.1. | Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi | 22 |
8. | FINANSU INFORMĀCIJA | 23 |
8.1. | Bilance uz 1.jūniju 2011. gadā Tabula nr. 9 | 23 |
8.2. | Kredīta atmaksas grafiks par 2011. gadu Tabula nr. 10 | 23 |
8.3. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins no 1.jūnija līdz 31.decembrim 2011.gadu Tabula nr. 11 | 24 |
8.4. | Skaidras naudas apgrozījuma pārskats pirmajam gadam Tabula nr. 12 | 25 |
8.5. | Pamatlīdzekļu uzskaitījums un nolietojums | 26 |
8.6. | Bilance uz 31. decembri 2011.gadu | 26 |
Istabu īre: Mūsu viesu nams galvenokārt būs orientēts uz tūristiem. Pavisam kopā ir 7 ērtas un komfortablas istabiņas, no kurām 4 ir vienvietīgas un 3 divvietīgas. Visas istabiņas ir iztaisītas no koka. 1 vienvietīgas istabiņas īre uz diennakti maksā 10Ls, bet 1 divvietīgas istabiņas īre – 20Ls uz diennakti. Šajā cenā ir iekļautas arī brokastis.
Telpu īre saviesīgiem pasākumiem/banketa zāle: Ir iespējas noīrēt lielu telpu saviesīgiem pasākumiem. Vidējais cilvēku skaits – 20. Banketu zāles noīrēšana maksās 50Ls, kur tiek iekļauts arī mielasts. Vasarā ir īpašs piedāvājums – banketu rīkošana brīvā dabā.
Pusdienas/Vakariņas: Pusdienas un vakariņas tiek piedāvātas pēc pasūtījuma, ja klients pats vēlas. Tas maksā kopā 5Ls.
Pirts: Tiek piedāvāta lauku pirts ar visām bērzu slotām. Blakus ir ezers, kur var vasarā veldzēties pēc izkarsēšanās pirtī. Pirts telpās ir iebūvētas dušas. Pirts ir domāta 10 personām, tās cena 40Ls uz 5 stundām.…
Saturs 2 Kopsavilkums 3 1.nodaļa Uzņēmuma apraksts 4 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu 4 1.1.1.Uzņēmuma nosaukums. 4 1.1.2.Uzņēmuma reģistrācija 4 1.1.3.Uzņēmuma juridiskā adrese. 4 1.1.4.Uzņēmuma norēķina konts. 4 1.1.5.Uzņēmuma kapitāls 4 1.2. Uzņēmuma pamatdarbība 5 1.3. Uzņēmuma vēsture 5 1.4. Uzņēmuma misija 5 1.5. Uzņēmuma mērķi 5 1.5.1.Uzņēmuma stratēģiskie mērķi: 5 1.5.2.Uzņēmuma taktiskie mērķi: 5 1.5.3.Uzņēmuma operatīvie mērķi: 6 1.6. Uzņēmuma finansu vajadzības 6 2.nodaļa. Pakalpojuma raksturojums 7 2.1. Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums 7 2.2. Produkta sortiments un to raksturojums 7 2.3. Pakalpojuma kvalitāte 8 2.4. Pakalpojuma dzīves cikls 8 3. nodaļa Tirgus analīze 10 3.1 Tirgus vispārējais raksturojums 10 3.1.1 Tirgus ietilpība 10 3.2. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana 10 3.2.1 Ģeogrāfiskie kritēriji 11 3.3 Konkurentu analīze 11 3.4. Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze 12 4.nodaļa. Mārketinga stratēģija 14 4.1. Uzņēmuma cenu politika 14 4.2.1. Reklāma 15 5. nodaļa. Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns 17 5.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums 17 5.2. Uzņēmuma izmantojamie resursi 17 6. nodaļa. Uzņēmuma vadība 19 6.1. Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra 19 6.1.1. Vadītāju funkcijas un atbildība 19 6.2. Uzņēmumā nodarbinātais personāls 20 6.2.1. Darbinieku štatu sarakts, atalgojums un motivācija 20 7.nodaļa. Problēmas un risks 22 7.1. Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi 22
- Izīrējamas istabas, viesu māja
-
SIA "Viesu nams"
Biznesa plāns22 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
-
Viesu nama biznesa plāns
Biznesa plāns65 Uzņēmējdarbība, Grāmatvedība, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesu nama biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai65
-
Biznesa plāns viesu namam
Biznesa plāns augstskolai22
Novērtēts! -
Viesu māja "Upītes"
Biznesa plāns augstskolai21
-
Viesu nams
Biznesa plāns augstskolai28
-
Viesu nams "Madariņas"
Biznesa plāns augstskolai12