Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604033
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

1.2. Uzņēmuma vēsture
Kādu laiku atpakaļ tika veikta aptauja Jēkabpilī dzīvojošo iedzīvotāju vidū par tējnīcas izveidošanu Jēkabpilī. Aptaujas liecināja, ka potenciālo apmeklētāju būtu daudz un arī viņi būtu gatavi tērēt naudu šādā tējnīcā. Bet ar aptauju viss arī apstājās, nekas netika izveidots. Tāpēc radās šāda uzņēmuma idejas īstenošana. Šāds uzņēmums piesaistītu klientus, jo reāli Jēkabpilī nav daudz tādu vietu, kur jaunieši un ne tikai jaunieši varētu relaksēties neparastā interjerā – Austrumnieciskā interjerā. Tēju varēs baudīt sēžot uz grīdas spilvenos, tiks izveidoti plaši logo, pa kuriem vērsies skats uz parku. Visi uzņēmumi, kuros var baudīt tēju, tiek pārdots alkohols un tur ir vecuma ierobežojums, tāpēc bieži vien var vērot jauniešus klīstot pa ielām. SIA „Tējas nams” nebūs vecuma ierobežojuma un netiks pārdots alkohols, kā arī ilgāks darba laiks.

1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija ir atvērt tējnīcu „Tējas nams” Jēkabpilī, kurā visa vecuma klientiem tiks piedāvāta augstas kvalitātes tēja, kā arī uzkodas pie tējas patīkamā interjerā ar profesionālu apkalpošanas līmeni.
Uzņēmuma vīzija ir apkalpot augstā līmenī klientus patīkamā gaisotnē un interjerā.
Uzņēmuma mērķi:
Stratēģiskie mērķi 3 gadiem:
• Piesaistīt arvien vairāk klientu, orientējoties uz plašu klientu loku
• Nodrošināt ikgadējo peļņas pieaugumu par 15%
Taktiskie mērķi 1 gadam:
• Izveidot lielāku tējas sortimentu
• Piesaistīt jaunus klientus, palielināt tirgus daļu par 40 %
• Samazināt tējas izmaksas, iegūstot informāciju par jauniem piegādātājiem
• Paaugstināt cenu, lai palielinātu peļņu
Operatīvie mērķi: 3 mēnešiem
• Noslēgt darba līgumu ar 5 darbiniekiem
• Noslēgt līgumu par telpu izīrēšanu uz 3 gadiem ar iespēju pagarināt arī turpmāk
• Apkalpojošā personāla profesionāla apmācība
• Izveidot reklāmu, klientu piesaistīšanai, atvēlot tai apmēram 550 Ls
• Iegādāties nepieciešamās iekārtas darba uzsākšanai

1.4. Uzņēmuma finanšu vajadzības
Uzņēmumam ir nepieciešams piesaistītais kapitāls, kurš tiks ņemts Hansa bankā, Jēkabpils filiālē, Brīvības ielā 131. Aizdevums tiks izmantots apgrozāmiem līdzekļiem: produkcijai, reklāmai; pamatlīdzekļiem – iekārtām un biroja iekārtojumam. Aizdevuma lielums ir 7155 Ls uz 4 gadiem ar 11 % likmi gadā.

2. Uzņēmuma produkta raksturojums
2.1. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana
SIA „Tējas nams” pamatprodukcija ir tēja. Uzņēmuma produkts galvenokārt pieder pie ikdienas precēm, kā arī pie neparedzētām un impulsa precēm.
Tējnīcas apmeklē visdažādākie klienti ar atšķirīgām vajadzībām pēc piedāvātā sortimenta. Tējnīcas apmeklē gan jaunieši, gan vecāki cilvēki. Un tāpēc izdala vairākus kritērijus, pēc kuriem vadās klients:
• Cena
• Klienta vecums
• Klienta dzimums
• Klienta finansiālais stāvoklis
• Gadalaiks, sezona
• Tradīcijas
• Klienta impulss noteiktajā brīdī.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −15,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1115626
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties