Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:788987
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Pakalpojuma raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mārketinga stratēģija    13
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    15
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    19
7.  Risks un problēmas    21
8.  Finanšu informācija    23
  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

2005. gada 19. martā ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Stara”, kuras pamatdarbība ir lauku mājas dibināšana. Lauku māja atradīsies Latgalē, Nirzas pagastā.
Uzņēmuma dibinātāji ir ieguldījuši savus finanšu un materiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība, pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 15000 Ls.
Veicot nelielus pētījumus, atklājās, ka Nirzas rajonā ir divas tūristu bāzes un viena lauku sēta ar darba pieredzi, bet pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem pieaug ik gadu pateicoties tam, ka Nirzas rajons atrodas tūrisma attīstībai ļoti izdevīgā vietā.
Mūsu lauku mājā varēs rīkot pieņemšanas, viesības u.c. pasākumus. Uzņēmums mēģinās noslēgt sadarbības līgumus ar vairākām tūrisma firmām par tūristu grupu izmitināšanu tieši SIA “Stara”. Tas, protams, palielinātu uzņēmuma apgrozījumu un ieņēmumus.
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšanā liela nozīme ir tā popularitātei, tāpēc SIA “Stara” lielu uzmanību pievērsīs reklāmai - gan vietējā, gan valsts un starptautiskajā mērogā.
SIA “Stara” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu un klientiem pieejamās cenām, kas nodrošinās uzņēmuma ienākumu gūšanu un līdz ar to sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi kā peļņas gūšanu.
Biznesa plānā parādīšu vispārējo informāciju par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma darbību. Tiks sniegta plaša informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze un analizēti lielākie konkurenti. Lai izprastu priekšrocības, trūkumus, iespējas un draudus tiks veikta SVID analīze. Uzņēmums ir pavisam jauns, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā izanalizēju reklāmas veidus un sastādīju reklāmas budžetu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties