-
SIA "Sports Pro"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 5 |
1.4. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.5. | Uzņēmuma vajadzības | 6 |
2. | Pakalpojumi | 7 |
2.1. | SIA „Sports PRO” piedāvājums | 7 |
2.2. | Pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.3. | Pakalpojuma raksturlielumi | 8 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Pakalpojuma tirgus vispārējs apraksts | 9 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 9 |
3.3. | Konkurentu analīze | 10 |
3.4. | SVID analīze | 10 |
4. | Mārketinga stratēģija | 11 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 11 |
4.2. | Preču realizācijas kanāli | 12 |
4.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 12 |
4.4. | Reklāma | 12 |
4.5. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 13 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 13 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 13 |
5.2. | SIA „Sports PRO” atrašanās vieta ir attēlota 5.1.attēlā | 14 |
5.3. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 14 |
6. | Uzņēmuma vadība | 17 |
6.1. | Uzņēmuma vadības un organizācijas struktūra | 17 |
6.2. | Uzņēmuma vadības funkcijas un atbildība | 17 |
6.3. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 19 |
6.4. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 19 |
7. | Problēmas un risks | 21 |
7.1. | Risks, tā veidi | 21 |
7.2. | Riska mazināšanas pasākumi | 22 |
8. | Finansu informācija | 23 |
8.1. | Pakalpojumu cenu un neto apgrozījuma plānojums | 23 |
8.2. | Sākuma bilance | 23 |
8.3. | Izmaksas | 24 |
8.4. | naudas plūsmas aprēķins 2006.gadam | 25 |
8.5. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 26 |
8.6. | Kredīta atmaksas grafiks | 27 |
9. | Izmantotās literatūras saraksts | 30 |
Biznesa plānošana ir darbības programmu sistemātiska veidošana, kas virzīta uz noteiktu uzņēmējdarbības mērķa sasniegšanu, izmantojot paredzamo iespēju analīzi, novērtēšanu un atlasi.
Komercdarbības plāns aptver svarīgākās uzņēmējdarbības sfēras un aspektus: no tirgus pētīšanas līdz finanšu stratēģijas.
Biznesa plāns ir biznesa idejas ekonomiskais pamatojums un ir vajadzīgs, lai pārliecināties par šo ideju dzīvotspēju. Kaut arī šis ir izmēģinājuma biznesa plāns, varbūt pienāks diena, kad tas tiks realizēts dzīvē. Šo biznesa plānu izstrādāju, lai kritiski novērtētu savas iespējas, noteiktu uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības iespējas konkurences apstākļos, ka arī organizētu biznesa vadīšanu saskaņā ar šo plānu. Šo plānu nolēmu izstrādāt sporta klubam „Sports PRO”, kurš piedāvās cilvēkiem nodarboties ar fiziskām aktivitātēm trenažieru zālē un dažāda veida aerobiku.
SIA “Sports PRO” ir jaundibināms sporta kompleksu uzņēmums, kas atrodas Kuldīgā.
Kuldīgā ir 3 sporta klubi, bet uzskatām, ka jauns sporta klubs ātri iemantotu popularitāti cilvēku vidū un iegūtu viņu uzticību gan ar moderniem trenažieriem, gan ar kvalitatīvām sertificētu treneru konsultācijām un treniņiem.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir iekļūt un stabili nostiprināties Kuldīgas pilsētas sniegto pakalpojumu tirgū, kā arī iegūt patstāvīgo klientu tirgū.
Lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties, tam ir nepieciešamas piemērotas, izremontētas telpas, kuras būtu iekārtotas ar nepieciešamo iekārtu, līdz ar kredīta piesaistīšanu no A/S Hansabanka- 10 000 Ls. Naudas līdzekļus uzņēmums sāks atdot no 2006.gada 1.maija, atdošanas termiņš 10 gadi.
Uzņēmuma dibinātāji ir trīs personas, kas arī dzīvo Kuldīgā, tātad pārzina šo pilsētu, t.i., ,kuri uzņēmumi darbojas šajā pilsētā, kādi veikali un kādi pakalpojumu veidi tiek pieprasīti.
Uzņēmums atrodas vienstāva ēkā Smilšu ielā. Šī iela ir apdzīvota, tajā atrodas daži uzņēmumi. Tātad piebraukt uzņēmumam ir ļoti ērti, jo visi ceļi ir domāti visāda veida automašīnām.
Uzņēmums piedāvā 2 pamatpakalpojumu veidus – trenažieru zāle un aerobika. Ar laiku, attīstoties uzņēmumam, tiek plānots arī paplašināt uzņēmuma pakalpojumu apjomus, ievest jauninājumus pakalpojumu sniegšanā, modernizēt tehniku, t.i. sekot līdzi progresam un patērētāju vēlmēm un vajadzībām. Produkcija atbilst visām prasībām.
Uzņēmuma cenas nosaka, balstojoties uz konkurenu cenām t.i., cenšas ieviest cenas mazākas vai liēlākas par konkurentu cenām, bet ar labāku kvalitāti. Lai iespiestos tirgū, SIA “Sports PRO” nosaka cenas savai produkcijai, kas daudz neatšķiras no konkurentu cenām. …
biznesa plāns ietver visu kas nepieciešms augstskolas līmenim 2006.g. Darbā aprakstīts ka dibināt sporta klubu.Sakot no mērķiem un stratēģijas beidzot ar finanšu aprēķiniem.
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Individuālais komersants "Atpūtas vieta “Plaudīši”"
Biznesa plāns augstskolai76
Novērtēts! -
SIA "Office Gym"
Biznesa plāns augstskolai20
-
Datori War
Biznesa plāns augstskolai19
-
SIA "Beauty" uzņēmējdarbības uzsākšanas biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai20
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai27