Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:345867
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmējdarbības pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu un tā stratēģiju    6
1.2.  Uzņēmuma vadība un tā personāls    7
1.2.1.  Vadības struktūra    7
1.2.2.  Uzņēmuma personāla sastāvs    7
1.2.3.  Darba samaksa un darba laiks    8
1.3.  Preces un pakalpojumi    9
1.4.  Mārketinga plāns    11
1.4.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    11
1.4.2.  Mērķa tirgus noteikšana    11
1.4.3.  Konkurentu analīze    11
1.4.4.  Uzņēmuma cenu politika    12
1.4.5.  Pakalpojumu pārdošanas un apgrozījuma apjoma prognoze    14
1.4.6.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi. Reklāma    15
1.5.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
1.5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    16
1.5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums    16
1.6.  Iespējamie riska faktori un problēmas, to risinājums    16
2.  Uzņēmuma finanšu plāns    18
2.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    18
2.2.  Naudas plūsmas plāns    21
2.3.  Uzņēmuma bilance    22
2.4.  Plānoto rezultātu novērtējums    23
2.4.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    23
2.4.2.  Likviditātes rādītāju analīze    23
  Nobeigums    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Katrs uzņēmums, kurš vēlas veidot savu uzņēmumu noteiktā sfērā pirmais solis, lai to īstenotu ir jāizveido biznesa plāns.
Taču, lai cik kvalitatīvi biznesa plāns tiek izstrādāts, tas vēl nenozīmē, to, ka uzņēmums darbosies tā, kā uzņēmējs ir iecerējis. Lai īstenotu biznesa plānu uzņēmējam jāprot vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažāda veida resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Tātad potenciālajiem un esošajiem uzņēmējiem nepārtraukti jāseko un jāanalizē esošie tirgus apstākļi attiecīgajā sfērā un jācenšas izstrādāt optimālāko darbības stratēģiju un taktiku, lai sasniegtu noteiktos mērķus.
Mācību literatūrā biznesa plāns tiek definēts šādi: biznesa plāns ir stratēģiska plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam [1. – 5.lpp.]. Atkarībā no tā cik ilgam laika periodam tiek plānots biznesa plāns ir jānosaka mērķi. Par cik SIA “SMAIDIŅŠ” biznesa plāns ir izstrādāts vienam gadam, tad tika noteikts operatīvais mērķis – nodrošināt kapitāla rentabilitāti 100% apmērā pirmā darbības gada laikā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties