Tiek veidota jauna interneta kafejnīca – klubs, kuras mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 12 – 30 gadiem. Šī kluba prioritātes attiecībā pret citā līdzīga rakstura firmām ir izdevīgais stratēģiskais novietojums, augstas kvalitātes apkalpošana, jaunu, drosmīgu darbinieku komanda.
Uzņēmumam tiek prognozēta konkurētspējīga peļņa, zema riska pakāpe, liels klientu skaits.
Mūsu firma savu popularitāti iegūs un nezaudēs, jo mūsu darbinieki ir spējīgi nest firmas vārdu un attīstīt to par lielu plaukstošu uzņēmumu.
Pieprasījums pēc mūsu produkta ir pakārtots ekonomiskajai situācijai valstī, tādēļ iespēja, ka mūsu produkts netiks pieprasīts ir niecīga.
Tieši mūsu plāna realizēšana dzīvē būtu jauns izaicinājums interneta klubu esošajai pastāvēšanai Rīgā. Mūsu komandas maksimālisms un principiālisms būs nopietns pamats tālākā firmas darbībā.
Balstoties uz ekonomiskās un sociālās situācijas attīstību valstī, mūsu izvēlētā darbības joma ir datori un to izmantojamās iespējas. Tikai retais mūsdienās vairs neizmanto datorprogrammas un internetu. Tādēļ mēs orientējam savu uzņēmumu uz lietišķiem, mūsdienīgiem, aktīviem cilvēkiem vecumā no 12 – 30 gadiem, sniedzot viņiem visus ar datoriem nepieciešamos pakalpojumus. Tā kā internets ir plaši pielietojams produkts un Latvijā tikai vēl turpina savu attīstības ceļu, mūsu izvēlētajam uzņēmumam tiek plānota stabila un produktīva nākotne.
Izanalizējot visus iespējamos variantus mūsu uzņēmuma veidam, par vispiemērotāko atzinām - Sabiedrību ar ierobežotu atbildību (SIA). Šim izvēlētajam veidam ir vajadzīgs salīdzinoši mazs kapitāls un arī izdevīga vadības forma.
SIA “Sky” īpašnieks ir:
Jānis Avotnieks, kam pieder 100% no firmai piederošā īpašuma un peļņas.…