3.3. Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori
Komercdarbības rezultātus spēj ietekmēt dažādi faktori, kā piemēram, ekonomiskās krīzes, lejupslīdes un kāpumi, darbaspēka pieejamība, u.c. Šos faktorus ir iespējams prognozēt un censties novērst to ietekmi uz komercdarbību un uzņēmumu.
Manuprāt, uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjoms būs pietiekami liels, lai uzņēmums spētu gūt peļņu, kā arī pilnībā nosegt ar kredītiestādēm izveidotās saistības. It īpaši tādēļ, ka uzņēmuma ražotā produkcija būs nebijusi, kvalitatīva, atbilstoša pieprasījumam un mērķtirgus vēlmēm.
3.4. Mērķtirgus
• Kas pirks produktu: produktu patērētāju mērķa grupa būtu visu vecumu cilvēki, tomēr vairāk pieprasījums būs tieši no sievietēm un jauniešiem;
• Kāpēc viņi to pirks: jo produkts būs kvalitatīvs, būs plašs preču sortiments, plaša reklāma, kā arī spilgts, viegli pamanāms dizains. Kā arī svarīgs faktors ir arī tas, ka produktam būs patērētājiem patīkama cena;
• Cik pirks(apjoms): atkarīgs no pieprasījuma un saražotās produkcijas daudzuma. Iespējams, ka viens potenciālais pircējs (no mērķtirgus vides) produktu iegādāsies vismaz 2 reizes, taču iespējams arī daudz vairāk;
• Kad pirks: kad produkti būs klientu interešu lokā un tad, kad klienti būs maksimāli apmierināti ar kvalitāti.
• Par kādām cenām: par atbilstošām cenām, kuras var atļauties katrs vidusmēra Latvijas Valsts iedzīvotājs. Cena, atkarībā no produkta tilpuma, iepakojuma un funkcijas, būs aptuveni no 4 Ls- 10 Ls.
…