-
SIA "Sales Leader"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma “Sales Leader” raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 5 |
3. | Pakalpojuma raksturojums | 8 |
4. | Apkārtējās vides novērtējums | 9 |
4.1. | SIA “Sales Leader” partneri un piegādātāji | 9 |
4.2. | SIA “Sales Leader” potenciālie pircēji | 9 |
4.3. | SIA “Sales Leader” konkurences analīze | 10 |
4.4. | Pārdošanas veicināšanas programma | 10 |
4.5. | SVID analīze | 11 |
5. | Finanšu aprēķini | 12 |
5.1. | ākuma bilance | 12 |
5.2. | Pamatlīdzekļi | 12 |
5.3. | Mazvērtīgie instrumenti un materiāli | 14 |
5.4. | Komunālie maksājumi | 15 |
5.5. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 15 |
5.6. | Naudas plūsmas plāns | 16 |
5.7. | Beigu bilance | 17 |
5.8. | Ekonomiskie rādītāji | 17 |
5.8.1. | Likviditāte | 17 |
5.8.2. | Rentabilitāte | 17 |
5.8.3. | Aktivitāte | 18 |
5.8.4. | Maksātspēja | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 20 |
Uzņēmuma „Sales Leader” raksturojums
Uzņēmums nodarbosies ar sekojošu pakalpojumu sniegšanu:
• Pārtikas produktu reklamēšana pielietojot produkcijas degustācijas.
• Nepārtikas produktu reklamēšana: mūtiskas informācijas sniegšana potenciāliem pircējiem, brošūru dalīšana.
• Atsevišķa veida produkcijas iepakošana (piemēram, dāvanu komplektu iepakošana).
Veiksmīgai uzņēmējdarbības uzsākšanai nepieciešams uzstādīt sekojošus stratēģiskos mērķus, piecu gadu laikā:
• Kļūt par vienu no vadošajām tiešo personisko kontaktu reklāmas aģentūru.
• Nodrošināt kapitāla ienesīgumu 40% līmenī;
• Pastāvīgi nodrošināt ne mazāk kā 10 dažādu projektu vienlaicīgu vadīšanu.
Taktiskie mērķi:
• Atdot bankas kredītu līdz 2011. gada martam;
• 2 gadu laikā palielināt darbinieku štatu līdz 50 cilvēkiem;
• Nodrošināt nepārtrauktu jauno projektu meklēšanu;
• Nepārtraukti veikt personāla darba izpildes kontroli un veikt apmācības, mēklēt jaunus iniciatīvus darbiniekus, salīdzināt viņa darba ražīgumu ar esošājiem, tāda veidā nodrošinot pakalpojumu augstu kvalitāti.
Uzņēmuma misija : Nodrošināt Latvijas pircēju informētību un ieinteresētību kvalitatīvas produkcijas iegādāšanā, sniedzot uzņēmumiem uzticamus tiešo personisko kontaktu reklāmas pakalpojumus.
…
Biznesa plāns jauna uzņēmuma 1-jam darbības gadam.Darbs satur:uzņēmuma raksturojumu,organizatorisko struktūru, piedāvāto pakalpojumu raksturojumu, apkartējās vides novērtējumu(arī SVID analīze), Finanšu aprēķinus(Bilance, Naudas plūsma,P/Z aprēķins, ekonomiskie rādītāji) u.c.RTU 2006. g. pasn.Marinskai. Atzīme - 9.
- SIA "Plastic"
- SIA "Sales Leader"
-
Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns32 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai32
-
SIA "Plastic"
Biznesa plāns augstskolai38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Biznesa plāns augstskolai7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Biznesa plāns augstskolai38
Novērtēts!