Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:231277
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS    7
1.1.  Biznesa plāna nozīme    7
1.2.  Plāna izstrādāšanas secība    9
1.3.  Biznesa plāna sastādīšanas process    9
1.4.  Biznesa plāna nepieciešami nosacījumi    12
1.5.  Biznesa plāna saturs    13
1.6.  Biznesa plāna kopsavilkums    14
1.7.  Uzņēmuma apraksts    15
1.8.  Produktu vai pakalpojumu raksturojums    16
1.9.  Mārketinga plāns    20
1.10.  Tirgus pētījumi    29
1.11.  Apgrozījuma prognozes    31
1.12.  Ražošanas plāns    32
1.13.  Uzņēmuma vadīšanas un darbības organizēšanas plāns    35
1.14.  Riska novērtējums    38
1.15.  Finansu plāns    39
2.  Uzņēmuma SIA „Rostas” biznesa plāns    41
2.1.  Uzņēmuma apraksts    41
2.2.  Preces. Ražošanas programma    41
2.3.  Uzņēmuma atrašanas vieta. Iekštelpu plāns    42
2.4.  Ražošanas tehnoloģijas apraksts    44
2.5.  Nepieciešamas iekārtas, mehānismi un instrumenti    52
2.6.  Materiāli, izejvielas    54
2.7.  Nepieciešamais darba spēks. Darba algas aprēķins    57
2.8.  Izmantojamie energoresursi    59
2.9.  Ārējais un iekšējais transports    62
2.10.  Noliktavu saimniecība    64
2.11.  Vides un darba aizsardzības jautājumi    65
2.12.  Biznesa plāna ekonomiskais novērtējums    66
2.13.  Marketinga plāns un SVID (SWOT) analīze    68
  KOPSAVILKUMS    80
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    84
Darba fragmentsAizvērt

1. BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS
1.1. Biznesa plāna nozīme
Biznesa plānam ir trīs funkcijas:
1.Tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā iespēja izstrādāt stratēģiju un “ izdarīt kļūdas uz papīra ” nevis reāla dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm - tādām kā mārketings, finanses un darbība.
2.Biznesa plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā.
3.Naudas sagādāšana. Neredzot biznesa plānu, vairums aizdēvēju un ieguldītāju neieguldīs naudu biznesā.
Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Uzņēmēji krietni biežāk ir darītāji nekā priekšlikumu rakstītāji. Viņi drīzāk sastopami kaujas - pašā frontes līnijā - nekā aizmugurē, plānojot savu ofensīvu. Turklāt izrādās, ka daudziem uzņēmējiem ir grūti formulēt pat tos biznesa jēdzienus, kas bieži vien ir kļuvuši par viņu otro būtību.
Rezultātā viens no nepatīkamākajiem pienākumiem, ar ko viņi sastopas, ir biznesa plāna sagatavošana un uzrakstīšana. Lai arī kādas grūtības biznesa plāna sagatavošana varētu radīt, plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam.
Ir dzirdēti nostāsti par fanātiska izskata uzņēmējiem un riska kapitālistiem ar pildspalvām darba gatavībā, kuri satiekas, uzskribelē kādu projektu uz mitras kokteiļa salvetes, sarokojas un kļūst par “partneriem “ modernu tehnoloģiju biznesā – bet tie ir mīti.
Pat modernā riska kapitāla buma pašu pirmo gadu laikā, septiņdesmito gadu vidū un beigās, kad augstā riska kapitāla pasaulē bija mazāk formalitāšu un vairāk dinamisma, vienmēr pastāvēja normāls riska kapitāla garantēšanas process. Viena no lielākajām šī procesa daļām ir biznesa plāna sagatavošana un izskatīšana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties