Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:868506
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
1.2.  Uzņēmuma biznesa idejas vēsture    4
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    5
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    5
2.3.  Produkta kvalitāte, atbilstība kvalitātei    9
2.4.  Produkta/pakalpojuma tehniskie un estētiskie rādītāji    9
2.5.  Preces dzīves cikls    10
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    11
  2005.gada IKP struktūra Latvijā    12
  Mazumtirdzniecības specializētajos veikalos finansiālie rādītāji    15
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    16
3.3.  Konkurentu analīze    18
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    21
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    21
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    22
4.3.1.  Reklāma    22
  Sabiedriskā viedokļa veidošana    23
5.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    24
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    26
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    26
7.  Problēmas un risks    30
8.  Finanšu informācija    32
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    32
8.2.  Bilance    33
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    34
Darba fragmentsAizvērt

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Svarīgākā funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un “izdarīt kļūdas uz papīra” nevis reālā dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm. Otrkārt, šīs plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā. Trešais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana Hansabankā 9000 Ls apmērā. Tādos gadījumos biznesa plāna esamība ir obligāta prasība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties