Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:596983
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. Pakalpojuma noieta izvērtēšana
Pēc tam, kad veiksmīgi tiks noslēgts sadarbības līgums, un arī uzsākta pati sadarbība, būtu jānovēro klientu un potenciālo klientu reakcija, vai tā ir pozitīva, vai pakalpojums tiek izmantots.
Ja reakcija ir pozitīva un pakalpojums tiek izmantots, tad nav pamata raizēm un nav nepieciešams bažīties par savstarpējo sadarbību. Un tad arī ar laiku vajadzētu papildināt piedāvāto pakalpojumu klāstu ar kādiem jaunievedumiem, lai patērētāji vēl vairāk lietotu pasta stacijas un lai piesaistītu aizvien jaunus klientus.
Ja patērētāju reakcija ir negatīva, tad jāpiedomā, kā veidot uzticību klientu acīs, varbūt steidzami jāievieš kādi jauni pakalpojumi, kas piesaistītu patērētāju uzmanību.
Protams, uzsākot eksportu ikviens saskarsies ar lielākām vai mazākām problēmām un ir iespējams, ka būs arī zināmi zaudējumi, taču ir jāmāk virzīt savu preci tirgū un piesaistīt patērētāju uzmanību, un tad arī peļņa ir garantēta. Nav svarīgi ko tu pārdod vai piedāvā, galvenais ir tas, kā tu to dari.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1310199
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties