Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:635123
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    3
  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma vajadzības    8
  Preču un pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma produkcijas raksturojums    9
2.2.  Preču klasifikācija    9
2.3.  Preču sortiments    9
2.4.  Produktu kvalitāte    9
2.5.  Preces dzīves cikls    10
2.6.  Precess raksturlielumi    10
  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    12
3.2.  Tirgus rādītāji    12
3.3.  Mērķa tirgus un tirgus niša    15
3.4.  Konkurentu analīze    15
  Mārketinga stratēģija    18
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    18
4.2.  Cenu veidošana    18
4.3.  Noieta veicināšanas pasākumi    18
4.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    20
  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    22
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    22
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    22
5.3.  Uzņēmumā izmantojamie līdzekļi    23
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    24
  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    25
6.1.  Uzņēmuma vadības raksturojums    25
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    27
  Problēmas un risks    29
  Finansu informācija    31
8.1.  Bilance    31
8.2.  Kredīta atmaksāšana    31
8.3.  Naudas plūsmas pārskats par 2005.gadu    32
Darba fragmentsAizvērt

SIA „PLASTIC” plastmasas pudeļu ražotne būs liels pluss Latvijas dzērienu ražotājiem. Sabiedrība atrodas Kurzemes centrā – Kuldīgā, kur ir daudz potenciālo plastmasas pudeļu izmantotāju. Turklāt tiks radītas jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem un attīstīta plastmasas pudeļu iepakojuma ražošana Latvijā.
Patreizējie un perspektīvie darbības virzieni viens otru papildina, radot papildus stabilitāti un pārliecību par sabiedrības tālāko attīstību.
Patreizējā brīdī pieaug atspirdzinošo dzērienu ražotāju produkcijas iesaiņošanas pāreja no masīvā un plīstošā stikla iepakojuma uz vairāk pieprasītajām plastmasas pudelēm. Mums ir zināms, ka plastmasas pudeles importē no ārvalstīm, tāpēc radās ideja par plastmasas pudeļu iepakojuma ražotnes izveidi Kuldīgā.
Uzņēmumam SIA”PLASTIC” ir daudz priekšrocību, lai ieietu Latvijas tirgū ar savu saražoto produkciju. No projekta realizētājiem galvenokārt ir atkarīga ražotās produkcijas kvalitāte, kā arī uzņemto saistību izpildes korektums, lai ieņemtu, saglabātu un paplašinātu savu vietu tirgū.
Uzņēmumā ir izveidota speciāla darbinieku grupa, kas nodarbojas tieši ar mārketinga stratēģiju, tādējādi garantējot ilgstošu un peļņu nesošu uzņēmējdarbību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties