Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:410495
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmums,produkts,pakalpojums    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Biznesa koncepcijas apraksts    4
1.3.  Pakalpojumu apraksts    5
1.4.  Ienākšana tirgū un attīstība    6
2.  Tirgus pētījums un analīze    7
2.1.  Klientu segmentācija    7
2.2.  Tirgus lielums un tendences    7
2.3.  Konkurence    8
3.  Mārketings    9
3.1.  Mārketinga stratēģija    9
3.2.  Cena,cenu politika    9
3.3.  Pārdošanas taktika    10
3.4.  Servisu garantijas    11
3.5.  Reklāma    11
3.6.  Piegādes,loģistika    11
4.  Cilvēku resursu menedžments    12
4.1.  Valde    12
4.2.  Darbinieki un atalgojums    12
5.  Riski,problēmas    13
6.  Finanšu plāns    14
6.1.  Paredzamās investīcijas    14
6.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    14
6.3.  Naudas plūsmas aprēķins    14
6.4.  Bilance,Budžets    14
6.5.  Izmaksu kontrole    14
7.  Attīstības plāns    15
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Biznesa plāns tiek veidots uzņēmumam SIA”PIPARKŪKA”.Uzņēmums nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu- paštaisītu piparkūku cepšanu un māksliniecisku noformēšanu pēc pasūtījuma,kā arī jau gatavu noformētu piparkūku pārdošanu.Uzņēmumā ražotie piparkūku izstrādājumi ļoti labi iederēsies dažādos pasākumos-korporatīvos vakaros,jubilejās,svētkos,kā arī individuāli dāvanā,vai arī vienkārši priekam.Uzņēmumā darboja pieci cilvēki ,tajā skaitā konditors un mākslinieki ar profesionālu izglītību,firma atrodas Valdemāra ielā 106/108.
Uzņēmuma mērķi ir ražot kvalitatīvas,paštaisītas piparkūkas ar pievienoto māksliniecisko vērtību,attīstīt paštaisītu piparkūku ražošanu Latvijā-paštaisītu lietu popularitāti un attīstīt uzņēmumu,ieguldot daļu peļņas materiālos un tehniskajās ierīcēs.SIA”PIPARKŪKA” plāno iegūt plašu klientu loku Latvijā,piedalīties piparkūku tirdziņos un izstādēs,iegūt brenda atpazīstamību Latvijā.
Uzņēmumam ir diezgan plaša mērķauditorija,kas atvieglo SIA”PIPARKŪKA” ekonomisko attīstību.Konkurentu tirgū nav daudz,tomēr ir daži lieli uzņēmumi,kuri plaši ražo konditorejas izstrādājumus,tajā skaitā arī piparkūkas,kas varētu traucēt klientu ieinteresētībai tieši paštaisītu produktu pirkšanā.Uzņēmumam ir mārketinga plāns,kurš ir atkarīgs no klientu daudzuma un peļņas,SIA”PIPARKŪKA” plāno izvietot reklāmu presē un internetā,veidot personīgo logotipu,kā arī aktīvi attīstīt uzņēmuma popularitāti draugu un paziņu lokā.
Firmai ir arī daži riski un problēmas,kuras uzņēmums centīsies novērst,jau iepriekš izdomājot problēmu risinājumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties