Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:602529
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Īss uzņēmuma raksturojums    2
1.2.  Īss produkta raksturojums    2
1.3.  Organizācijas iekšējā un ārējā vide    3
1.4.  Riska faktori    6
2.  Organizācijas misija un mērķi    8
2.1.  Organizācijas misija    8
2.2.  Organizācija un tās mērķi    8
2.3.  Stratēģiskie mērķi    9
2.4.  Taktiskie mērķi    9
2.5.  Operatīvie mērķi    10
3.  Uzņēmuma struktūra    11
3.1.  Darbinieku skaits uzņēmumā    13
3.2.  Vadīšanas stils    14
4.  Darbinieku motivācija    16
4.1.  Darbinieku motivēšanas politika. Darba motivēšana    16
4.2.  Darba samaksa    18
5.  Kontroles sistēma SIA „PICAMAX    19
5.1.  Operatīvā kontrole    19
5.2.  Organizācijas kontrole    21
5.3.  Stratēģiskā kontrole    22
5.4.  Kontroles efektivitāte    23
6.  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Īss uzņēmuma raksturojums.

Picērija “PICAMAX ” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras galvenie darbības virzieni ir saistīti ar picu un to pusfabrikātu ražošanu, pārdošanu un izplatīšanu. Uzņēmumā strādā 50 cilvēki, kas nodarbojas ar uzņēmuma vadīšanu, produktu iepirkšanu, gala produktu ražošanu un sekmīgu pārdošanu patērētājiem.
Ražošanas mērķis ir ražot preces un sniegt pakalpojumus, kas apmierinātu cilvēka vajadzības un par kuriem cilvēki ir gatavi maksāt noteiktu naudas summu. Uzsvars tiek likts uz preces kvalitāti, kā arī klientu apkalpošanas ātrumu un kvalitāti. Mūsu mērķauditorija ir samērā plaša, jo “PICAMAX ” gaida ikvienu, kas vēlas baudīt lieliskas picas.
Konkurence šajā nozarē ir liela no kuriem lielākie konkurenti ir Chilli Pica, Pica Lulū, Pedro pica, kā arī daudzas mazās kafejnīcas.
Galvenā picu ražotne atrodas Rīgā un 3 (četras) picērijas dažādos Rīgas reģionos. Lielākā daļa saražotās produkcijas (apmēram 70%) tiek izplatīta Rīgā, pārējais daudzums citās Latvijas pilsētās. Ir noslēgti produkcijas realizācijas līgumi ar daudziem veikaliem, lielveikaliem, „hipermārketiem”. Produkcija uz veikaliem tiek piegādāta ar uzņēmuma auto transportu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties