Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:279833
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  NODAĻA.Bizness, tā raksturojums.    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.2.  Personāls    9
1.3.  Pakalpojumu raksturojums    11
1.4.  Klienti un tirgus situācija    12
1.4.1.  Mērķauditorija    12
1.4.2.  Konkurenti    13
1.4.3.  Virzība tirgū    17
1.5.  Problēmas un riski    18
2.  NODAĻA.Finansu informācija    23
2.1  Naudas plūsmas plāns    23
2.2  Uzņēmuma izmaksas    26
2.3  tabula - pastāvīgās izmaksas    26
2.3  Peļņas vai zaudējumu plāns    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

„Cilvēki uzsāk biznesu dažādu apsvērumu vadīti – lai iegūtu peļņu, neatkarību vai izmisuši ilgstošā bezdarba dēļ” [17;9]. Tomēr jebkuram uzņēmējam, uzsākot savu neatkarīgu darbību, nepieciešams skaidri orientēties nākotnes finansiālajos materiālos, darba un intelektuālajos resursos, to iegūšanas avotos. Tāpat ir jāmāk precīzi izskaitļot to efektivitāti un pielietojamību firmas darbībā, lai gūtu sekmīgus rezultātus un peļņu.
Mūsdienu tirgus ekonomikā uzņēmējs nespēs gūt stabilus panākumus, ja konkrēti un pamatoti neplānos savu darbību, ja patstāvīgi neievāks un neapstrādās informāciju par mērķtirgu, konkurentiem, uzņēmuma iespējam un perspektīvām. Neskatoties uz lielo uzņēmējdarbību formu dažādību, eksistē noteikumi, kas saistoši praktiski visām uzņēmējdarbības formām, kas nepieciešami tādēļ, lai savlaicīgi sagatavotos potenciālajām grūtībām vai briesmām un prastu tās apiet, līdz ar to samazinot risku un maksimāli sasniegt nospraustos mērķus. Tieši, pamatojoties uz to, ražošanas uzņēmuma stratēģijas un taktikas noteikšana ir vieni no galvenajiem uzņēmumu balstiem. Kā vispārpieņemta forma stratēģijas un taktikas izstrādē ir atzīts biznesa plāns, runājot Alana Vesta vārdiem: „Tas ir instruments tagadnes attīstībai caur mēģinājumu un kļūdu procesu, lietojot kompānijas pieredzi un sasniegumus pagātnē, lai reālistiski iezīmētu ceļu nākotnē” [17;17.]. Tātad vienkāršākiem vārdiem runājot, plāna mērķis ir panākt visizdevīgāko un pieejamāko kompromisu starp to, ko uzņēmums GRIB un ko VAR patiesībā. Tā izstrādes mērķis ir saimnieciskās darbības plānošana tuvākā un tālākā periodā saskaņā ar tirgus īpatnībām, pieprasījumu un nepieciešamo resursu iegūšanas iespējam.
Pēc autores domām, galvenais biznesa plāna nozīmīgums slēpjas faktā, ka pareizi sastādīts biznesa plāns ataino uzņēmuma attīstības perspektīvas, tātad rezultātā tiek dota atbilde uz pašu svarīgāko uzņēmējdarbības jautājumu: vai ir vērts ieguldīt naudu šai konkrētajā uzņēmējdarbības formā un vai tas nesīs plānoto peļņu, kas segs ražošanas un realizācijas izmaksas, kā arī dos peļņu. Otrs svarīgākais uzsvars tiek likts uz finansu resursu koncentrēšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties