-
SIA "N un N"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
Anotācija | 5 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 6 |
1.4. | Nozares raksturojums | 7 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 7 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
1.7. | Faktori, kas ietekmē uzņēmuma darbību | 8 |
2. | Pakalpojumu un produkcijas raksturojums | 9 |
3. | Mārketinga plāns | 10 |
3. 1. | irgus analīze | 10 |
3.1.1. | Mērķa tirgus raksturojums | 10 |
3.1.2. | Patērētāju segmentācija | 10 |
3.1.3. | Konkurence un konkurences priekšrocības | 10 |
3.2. | Mārketinga stratēģija | 12 |
3.2.1. | Uzņēmuma cenu politika | 12 |
3.2. 2. | Darba laiks | 12 |
3.2.3. | Pakalpojumu realizācijas veicināšanas pasākumi | 12 |
4. | Ražošanas plāns | 13 |
5. | Organizācijas plāns | 14 |
6. | Finanšu plāns | 14 |
6. 1. | Uzņēmuma peļņa vai zaudējumi | 15 |
6. 2. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 16 |
7. | Potenciālie riski | 17 |
PIELIKUMI | 19 |
Krievu pirtis, tāpat kā somu pirtis, izbūvē koka telpās, taču tās ir daudz mitrākas nekā somu pirtis. Pamatelements tajās ir krāsns; to kurinot, tiek sakarsēti akmeņi. Kad akmeņi ir pietiekami karsti, uz tiem lej ūdeni jeb met garu, lai rastos tvaiks. Pirtī iešanas procedūrai ir raksturīga vairākkārtēja karsēšanās un atdzesēšanās aukstā ūdenī un svaigā gaisā.
Cilvēks ir pavisam neparasta būtne. Tā ir ķermeņa un dvēseles apvienojums. Pirts ir tā vieta, kur šos abus elementus var atslābināt, attīrīt... jo pirts ne tikai sajūsmina, rada patīkamas sajūtas, bet arī stiprina veselību. Publiskā pirts ir viens no veidiem, kā stiprināt garu un veselību. Publiskā pirts SIA „N un N”, kas atrodas Pārlielupē, ir viena no vietām, kur cilvēki no tuvākas un tālākas apkaimes satiekas pēc darba nedēļas, stiprina veselību, attīra organismu, kā arī vienkārši relaksējas.
Projekta būtība: Piedāvāt Jelgavas iedzīvotājiem publiskās pirts pakalpojumus, kas apmierinātu klientus vienlaikus gan cenu ,gan kvalitātes ziņā.
Biznesa plāna mērķi un uzdevumi: Klientu vajadzību noteikšana un apmierināšana, nodrošinot kvalitatīvus pakalpojumus, turklāt nosakot pakalpojumiem tādas cenas, kas vienlaikus apmierinātu gan klientus, gan pašu uzņēmumu; klientu loka izveidošana, saglabāšana un, protams, papildināšana.
Projekta ekonomiskais pamatojums un efektivitāte: Gaidāmā gada vidējā peļņa 2006. gadā ir LVL 5083,-
Informācija par uzņēmumu:
Izveidošanas datums: 1992.gada 15.janvāris
Uzņēmējdarbības forma: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
Kapitāla struktūra 100 statūtkapitāla daļas ar kopējo nominālvērtību LVL 2000,-
Banka, kurā atvērts konts: A/S „Latvijas Krājbanka” konta Nr. LV687UBAL2400163007001
Specializācija: Publiskā pirts, luksus numurs, frizētava, masāžas kabinets.
Uzņēmuma attīstības vēsture: Pirts ēka būvēta 1960. gadā, bet 1992. gadā pirts tika privatizēta. 1997.gadā pirtī tika ierīkots luksus numurs ar baseinu un atpūtas zāli nelielu svinību rīkošanai.
Uzņēmuma tēls: Palīdzēt klientiem uzlabot viņu pašsajūtu, veselības stāvokli, kā arī dot iespēju izbaudīt pirts sniegtos labumus pirtī ar patīkamu un mājīgu gaisotni, kā arī siltām un estētiskām telpām.
Pamatpatērētāji: Publiskā pirts un pārējie piedāvātie pakalpojumi ir orientēti uz pilnīgi visiem neatkarīgi no vecuma un dzimuma.…
Biznesa plāns sabiedriskās pirts paplašināšanai un papildus pakalpojumu (frizieris, masieris) piedāvāšanai.
- Biznesa plāns klubam "Dille" ar finansiāliem aprēķiniem
- Psihologa privātprakses biznesa plāns
- SIA "N un N"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
Biznesa plāns augstskolai73
-
Biznesa plāns SIA "Mazulis"
Biznesa plāns augstskolai30
-
Pašapkalpošanās aptiekas atvēršana SIA "Hansa pharma"
Biznesa plāns augstskolai23
-
SIA "Viesturi"
Biznesa plāns augstskolai55
-
SIA "Star Track" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai76
Novērtēts!