Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:766570
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.09.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņemuma koncepcijas vispārējais raksturojums    4
1.1.  Idejas izcelsme    4
1.2.  Misija un darbības mērķi    4
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss, atrašanās vieta un darbības uzsākšanas finanšu avoti    5
2.  Produkta (preces/pakalpojuma) raksturojums    8
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    11
3.2.  Konkurentu raksturojums    12
3.3  Produkta salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu produktiem    25
4.  Mārketinga plāns    16
4.1.  Cenu politika    16
4.2.  Produkta virzīšana tirgu    17
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    21
5.1.  Telpas un iekārtas    21
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    21
6.  Finanšu informācija    23
6.1.  Ieņēmumi un izdevumu prognoze    23
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Šis biznesa plāns ir uzņēmuma SIA “Morceau de Savon” dokuments, kas sniedz informāciju par uzņēmuma ražošanu un realizāciju 1 gada periodā. Biznesa plāna realizēšana tiek plānota no 2023. gada janvāra.
Biznesa plāna autore biznesa plānā izklāsta par biznesa ideju, tās misiju, mērķiem, lai sekmīgāk organizēt uzņēmuma darbību. Pēc tām norādīta uzņēmuma atrašanās vieta, uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avotiem.
Aprakstīts arī produkta apraksts un izejvielas, kas būs nepieciešamas ražošanai. Veikta tirgus segmentēšana, tas ir nepieciešams, lai uzņēmumam uzzināt sava produkta īpašo patērētāja veidu. Veikta arī mērķa tirgus noteikšana, lai uzņēmums var saprast, kam produkts patiks un kurš to iegādāsies vislabāk. Lai saprastu, kas nepieciešams uzlabot uzņēmumam, tika veikta konkurentu izpēte, salīdzinot ar konkurentu piedāvājumiem.
Nosakot preces cenu, nepieciešams ņemt vēra vairākus aspektus, tādēļ tika veikta cenu politikas sastādīšanas izvērtēšana. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties