-
SIA "Me gusta" biznesa plāns
Biznesa plāns37 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Vizītkarte | 4 |
1.2. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misija, vīzija un pirmā gada mērķi | 6 |
1.4. | Uzņēmuma komercdarbības vide | 6 |
2. | Produkta apraksts | 7 |
2.2. | Piedāvātā produkta pašizmaksa, cena, izejvielas, apjoms | 7 |
2.3. | Iesaiņojums, tā īpatnības, transportēšana, serviss | 8 |
2.4. | Kalpošanas ilgums, uzglabāšanas nosacījumi | 9 |
3. | Tirgus analīze | 10 |
3.1. | Tirgus raksturojums | 10 |
3.2. | Konkurentu raksturojums | 10 |
3.2. | Tirgus segmenta noteikšana | 11 |
3.3. | Mērķtirgus noteikšana | 12 |
4. | Mārketinga plāns | 13 |
4.1. | Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija | 13 |
4.2. | Cenu veidošana, cenu stratēģija | 14 |
4.3. | Realizācijas vieta, izplatības stratēģija (sadales kanāli) | 15 |
4.4. | Reklāmas, produkta virzīšanas tirgū stratēģija | 15 |
5. | Uzņēmuma darbība | 16 |
5.1. | Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums) | 16 |
5.2. | Produktu ražošanas apraksts, tehnoloģijas karte | 17 |
6. | Uzņēmumu vadība un nodarbinātības personas | 19 |
6.1. | Uzņēmuma vadības struktūra | 19 |
6.2. | Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji | 20 |
7. | Riska faktoru analīze | 21 |
8. | SVID analīze | 22 |
9. | Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi | 24 |
10. | Finanšu plāns | 26 |
Kopsavilkums
Uzņēmums savu darbību ir uzsācis jau 2019. gadā kā SMU (Skolēnu Mācību Uzņēmums), un, pierādot biznesa idejas dzīvotspēju, 2020. gadā uzņēmums iegūst SIA statusu.
Tiek piedāvātas piena šokolādes tāfelītes ar cidoniju un ķirbju sukādēm. Produktam netiek pievienoti mākslīgie emulgatori, un ražošanā izmanto tikai dabīgas izejvielas. Lieliska alternatīva uzkodām un saldumiem, kuri izraisa dažādas veselības problēmas ilgtermiņa patēriņā. Maksimāli tiek samazināts šokolādes daudzums, tādejādi piedāvātais produkts ir vitamīnu avots.
Balstoties uz Maslova veidoto nepieciešamību piramīdu, var secināt, ka produkts ieņem svarīgu pozīciju tirgū. Tas ierindojas 1. kategorijas precēs jeb fiziskā nepieciešamība. Iespējams izšķirt četrus galvenos konkurentus – RicBerry, Pergale, Pikolo un Rāmkalni, bet tie atšķiras ar piedāvātās produkcijas niansēm un ražošanas tehnoloģiju, kā arī piedāvāto cenu. Savukārt, veicot mērķauditorijas analīzi var secināt, ka potenciālie klienti ir vecuma posmā no 15-40+ gadiem, kuri pievērš lielu uzmanību produkta sastāvam, kā arī jau iepriekš ir devuši priekšroku saldumiem. Produkta cena tiek veidota, balstoties uz izmaksu metodi un konkurences cenas veidošanās metodi. Preces realizācijas vieta ir dažādu lielveikalu ķēdes. Izplatība tiek nodrošinātā ar “ ražotājs=> mazumtirgotājs” stratēģiju. Galvenokārt, preces virzīšana tirgū balstās uz reklāmām sociālajos tīklos un veidotajām akcijām. Ražošanas vieta ir nodrošināta ar virtuvi un specializētu aprīkojumu. Produktam ir savdabīga ražošanas tehnoloģija, jo produkts tiek izveidots tikai no izejvielām, tā izveides laikā netiek izmantoti starpprodukti, kā piemēram, gatava šokolāde. Izstrādes procesā ir minimalizēts mehāniskais darbs, darbs tiek darīts ar rokām.…
Uzņēmuma raksturojums SIA “Me gusta” ir uzņēmums, kura pamatā ir augļu un dārzeņu sukāžu izstrāde un šokolādes tāfelīšu izveide, kā arī to saiņošana pircējam pievilcīgos iepakojumos. Uzņēmums nodarbojas ne tikai ar produkcijas izveidi, bet arī ar tirgošanos. Tā kā uzņēmuma pamatā ir tikai viens produkts, tad SIA “Me gusta” neplāno atvērt savu veikalu, bet gan piedāvāt savu produkciju tādiem lielveikaliem kā “Rimi”, “Maxima”, “Mego” u.c. Mērķauditorija ir iedzīvotāji vecumā no 15 gadiem līdz 40+ gadiem, kā liecina aptaujas rezultāti (skatīt 3.3.2 diagrammu). Uzņēmuma darbību ir plānots uzsākt Rīgā, tādējādi potenciālie pircēji sākotnēji ir gaidāmi no Rīgas un tuvākajām pie Rīgas pilsētām. Biznesa idejas mērķis ir veicināt veselīgu un uzturvielām bagātu našķu patēriņu, kuri nesatur veselībai bīstamās E vielas.
PDF formāts.
- Biznesa plāns atpūtas kompleksam
- SIA "Arco Iris" biznesa plāns
-
SIA "Me gusta" biznesa plāns
Biznesa plāns37 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Biznesa plāns vidusskolai38
-
SIA "Arco Iris" biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai17
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai14
-
Biznesa plāns, tā sastāvdaļu aprēķins
Biznesa plāns vidusskolai17
-
Biznesa plāns restorānam
Biznesa plāns vidusskolai20