-
SIA "LP" biznesa plāns
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Plāna kopsavilkums | 3 | |
1. | DATI PAR PLĀNOTO UZŅĒMUMU | 4 |
Skaits | 4 | |
Cena, Ls | 4 | |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
3. | PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI | 5 |
4. | TIRGUS ANALĪZE | 6 |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 8 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 11 |
7. | RISKS UN PROBLĒMAS | 11 |
8. | Finansu informācija | 12 |
Mainīgās izmaksas | 12 | |
Secinājumi | 15 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 16 |
2.1 Veicamās uzņēmējdarbības apraksts: Kā jau minēju plāna kopsavilkumā, tad uzņēmuma galvenā darbība tiks orientēta uz to, lai sniegtu Rīgas iedzīvotājiem augstas kvalitātes logu pakalpojumus un produkciju, ka arī uz uzņēmumiem ,kas ir saistīti ar ražošanas un tirdzniecības nozari. Šāda veida pakalpojumi iedzīvotājiem ir nepieciešami. Pašlaik uzņēmums tiks orientēts tikai uz dažādu kondicioneru iebūvēšanu un nepieciešamākās produkcijas izplatīšanu, lai uzņēmumiem, kas nodarbojas ar rūpniecību būtu iespēja elpot ar svaigo gaisu darbavietās.
2.2Uzņēmuma darbības mērķi pirmajiem 1-3 gadiem:
Kā pirmais un galvenais mērķis ir iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu ne tikai Rīgā, bet arī Rīgas rajona uzņēmumu vidū, kas savukārt celtu mūsu uzņēmuma popularitāti un potenciālo klientu skaitu. Galvenokārt, mēs ceram uz to, ka lielāko daļu no mērķa tirgus sastādīs uzņēmumi, kas nodarbojas ar rūpniecību, ka arī tirdzniecību. Kad būs iekarota nepieciešamā tirgus daļa, lai uzņēmums esošās konkurences apstākļos būtu spējīgs izdzīvot, tiks lielāka uzmanība pievērsta tam, lai ar katru gadu pieaugtu pakalpojumu kvalitāte (logu un kondicioneru produkcijas kvalitāte nav atkarīga no mūsu uzņēmuma, jo produkciju neražojam mēs). Mūsu produkcija būs pieejama arī iedzīvotājiem, kas dzīvo pilsētas centrā. Ka zināms, pilsētniekiem ir grūtības ar mājas vēdināšanu, jo ārējie dūmi tam traucē. Kā jau katrs uzņēmums, arī mēs ceram uz to, ka apgrozījuma kāpums katru gadu būs aptuveni par 5% lielāks nekā pērnajā gadā, taču par to vēl ir pāragri spriest.
2.3. Darbības izvirzīto mērķu sasniegšanai:
Lai sasniegtu iepriekš izvirzītos mērķus, šo triju gadu laikā mēs plānojam ieviest arvien jaunus pakalpojumu viedus, sniegt atlaides noteiktām sociālajām grupām.Principā šie tad arī ir tie galvenie darbības virzieni, lai mūsu uzņēmums varētu sekmīgi darboties.…
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ”LP” tiks dibināta 2006. gada oktobrī. Kā uzņēmuma galvenais mērķis, kas nodrošinātu peļņu nesošu darbību, ir klientu piesaistīšana, to noturēšana attiecīgajā tirgus konkurencē, iegūt klientu uzticību, kā arī sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus un pārdot tikai kvalitatīvu logu produkciju. Uzņēmums plāno gūt stabilu peļņu un nodrošināt sekmīgu uzņēmuma darbību. Šis biznesa plāns tika izveidots tādēļ, lai uzsākot uzņēmuma darbību jau būtu novērtētas esošās un potenciālās iespējas, resursi, kā arī lai varētu noteikt uzņēmuma pozīcijas esošās konkurences apstākļos. Biznesa plāna ietvaros tika izstrādāta arī mārketinga stratēģija, kura sevī ietver ne tikai tirgus iekarošanas paņēmienus, konkurences pamatīgāku izpēti un analīzi, cenu politikas veidošanu, bet arī attiecīgā tirgus segmenta izpēti. Viens no uzņēmuma mērķiem ir arī pārvarēt konkurences radītās grūtības, apmierināt pēc iespējas kvalitatīvāk jebkura pircēja vēlmes un vajadzības, lai tas sekmētu uzņēmuma attīstību un darbību, bet arī organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar jau izstrādāto biznesa plānu.
- Biznesa plāns
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- SIA "LP" biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai6
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai9
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai6