-
SIA “Logi” biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.3. | Uzņēmējdarbības mērķi | 4 |
1.4. | Nozares apraksts | 5 |
1.5. | Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi | 5 |
2.nodaļa. | Produkcijas raksturojums | 5 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 7 |
3.1. | Klienti | 7 |
3.2. | Mērķa tirgus klienti | 7 |
3.3. | Tirgus segmentācija | 8 |
3.4. | Konkurenti | 8 |
3.5. | Priekšrocības un trūkumi | 9 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 10 |
4.1. | Cenu politika | 11 |
4.2. | Tirgus iekarošana | 11 |
4.3. | Reklāma | 12 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšana | 12 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums | 12 |
5.2. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas | 13 |
Darba algas aprēķins | 15 | |
Pamatlīdzekļu un amortizācijas aprēķins | 16 | |
Mazvērtīga un ātri nolietojamā inventāra aprēķins | 18 | |
Pārējas saimnieciskas darbības izmaksas plānotājam gadam | 20 | |
Naudas līdzekļu ieņēmumi uz izdevumi | 22 | |
Maksājamo PVN aprēķins | 23 | |
Naudas plūsma aprēķins | 24 | |
Peļņu/zaudējumu aprēķins | 27 | |
Bilance 1.gads, likviditāte 1.gads | 30 | |
Bilance 2.gads, likviditāte 2.gads | 32 | |
Bilance 3.gads, likviditāte 3.gads | 34 | |
Secinājumi | 36 | |
Literatūras saraksts | 37 |
Darba mērķis ir apskatīt organizācijas darbību, izanalizēt to un sastādīt biznesa plānu tuvākajiem trīs gadiem. Apskatīsim kādu mazu uzņēmumu. Uzņēmums ar nosaukumu “Logi” reģistrēts LR uzņēmuma reģistra 01.09.1999 gadā. Firma „Logi” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas darbojas PVC logu un durvju ražošanas sfērā. Galvenie firmas partneri ir vācu uzņēmumi un tas biznespartneri Latvijā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tas ir uzrakstīt biznesa plānu, ir nepieciešams apskatīt visu firmas darbību, tas ieņēmumus un uzdevumus. Apskatot darbību no firmas viedokļa, sastādīt plānu uzņēmuma attīstībai un rentabilitātes un likviditātes paaugstināšanai.
Mēs apskatīsim dažādus pamatelementus, tādus kā organizācijas mērķi, darbinieki, struktūra, darba kultūra un tehnoloģija. Paņemsim arī organizācijas tiešo un netiešo ārējās vidi – tas ir patērētāji, piegādātāji, konkurenti, likumdošana, sabiedriskas organizācijas, valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūras attiecības, valsts politika, zinātnes un tehnikas progress.
Darba mērķa sasniegšanai tiks sastatīti dažādu veidu tabulas, aprēķini, shēmas. Visa informācija tiks izanalizēta, lai apskatītu uzņēmuma darbības plānu 3 gadu laika periodam un secinātu cik pareizu taktiku izvelējas dotajā plānā uzņēmums sava darba mērķa sasniegšanai. Varbūt pēc biznesa plāna sastādīšanas uzņēmums secinās, kāda veida ir nepieciešams mainīt darbības virzienu un ieguldīt naudu, lai rezultāts būtu perfektāks.…
Darbā aprakstīti un izanalizēti visi iekšējās un ārējas vidu faktori, sastādīts uzņēmuma biznesa plāns 3.gadiem 1.d. info par SIA, nozari, uzņēmuma biznesa koncepcija, mērķi 2.d. SIA produkcija: PVC Logi un durvis 3.d. par firmas tirgus analīzi - klienti, mērķa tirgus, tirgus segmentācija, konkurenti, firmas priekšrocības un trūkumi 4.d. mārketinga strateģija, cenu politika, tirgus iekarošana, reklama 5.d. SIA atrašanas vieta raksturojums, uzņēmuma vadība un nodarbinātas persona, vadības organizācijas struktūra Informācija bija apkopota tabulveidā, izdarīti pilni finanšu un grāmatvedības aprēķini.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
- SIA “Logi” biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Biznesa plāns augstskolai25
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Biznesa plāns augstskolai20