Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:902417
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1. nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    2
2. nodaļa.  Tirgus analīze    3
2.1.  Tirgus apstākļi    3
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    3
3. nodaļa.  Mārketinga stratēģija    5
3.1.  uzņēmuma cenu politika    5
3.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
3.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
4. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    7
4.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    7
4.2.  Uzņēmumāizmantojamie resursi    7
4.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
4.4.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
4.5.  uzņēmuma cilvēku potenciāls    8
5. nodaļa.  Mārketings    11
5.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums    11
5.2.  Produktu sortiments un tā raksturojums    11
5.3.  Produkta kvalitāte    12
5.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    12
5.5.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    12
6. nodaļa.  Risks un tā vadīšana    13
6.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    13
7. nodaļa.  Finašu informācija    14
7.1.  Uzņēmuma pzmatlīdzekļi    14
7.2.  Pamatlīdzekļu nolietojums pēc lineārās metodes    14
7.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    15
7.4.  Bilance    15
7.5.  Personāla skaits un apmaksa    16
7.6.  Pārdošanas apjoma un ieņēmumu plānošana    16
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā sveces, vīraku un eliksīrus pērk gandrīz visu vecuma group pārstāvji, varbūt vienīgi izņemot bērnus, kas tos iegādājas ļoti reti vai nemaz, tad SIA “LV” ir orientēts uz cilvķiem no 18 gadu vecuma. Potenciālie klienti ir visi Limbažu iedzīvotāji, Limbažu novada iedzīvotāji un iebraucēji.
Sveces, vīraku un eliksīrus iegādājas abu dzimumu pārstāvji – gan sievietes, gan vīrieši. Tomēr, pārsvarā vairāk sievietes.
Vērtējot potenciālos pircējus pēc to ienākumu līmeņa, SIA “LV” vairāk ir orientēts uz cilvēkiem ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Tā kā SIA “LV” veikalā iespējams iegādāties preces, kuru cenu diapasons ir plašs, sākot ar zemām cenām vienkāršam un mazākām svecēm un augstākām cenām – smalkākajiem eliksīriem, tad arī iedzīvotāji ar atšķirīgu ienākumu līmeni var atrast sev atbilstošas preces.
Būtībā jau nav īpaši svarīgas nacionālās un kultūras pazīmes, jo veikals ir orientēts gan uz latviešu, gan uz krievu tautības iedzīvotājiem (šīs divas tautības Latvijā ir vislielākās skaita ziņā).

2.2. Piedāvājuma apstākļi.
2.2.1. Knkurentu analyze.
SIA “LV” konkurentu ir ļoti maz, sevišķi Limbažu novadā un iespējams visā Vidzemē, ja nu vienīgi Rīgā. Vienīgie iespējamie konkurenti varētu būt veikali, kuri tirgo sveces:
• SIA “Vairis”
• SIA “Jāde”
• SIA “Maxima”

Tomēr šo veikalu prču klāsts ir ļoti niecīgs, kvalitātes, cenas un apkalpošanas līmenis ir salīdzinoši zems ar SIA “LV”, jo veikals tiek pozicionēts kā ekskluzīvs un atšķirīgs. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties