-
SIA "LatDat"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1 | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2 | Uzņēmuma mērķi un misija | 4 |
2. | Izstrādājumi un pakalpojumi | 6 |
3. | Realizācijas tirgus | 9 |
3.1 | Vispārējs tirgus raksturojums | 9 |
3.2 | Realizācijas apjoms | 10 |
3.3 | Konkurenti | 10 |
4. | Mārketinga plāns | 12 |
4.1 | Mārketinga mērķi un stratēģija | 12 |
4.2 | Realizācijas stimulēšana | 12 |
5. | Ražošanas darbības plāns | 14 |
6. | Vadības organizācija | 15 |
6.1 | Vadības organizatoriskā struktūra | 15 |
6.2 | Personāls | 15 |
7. | Kapitāls | 18 |
8. | Finansu plāns | 19 |
8.1 | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 19 |
8.2 | Bilance | 21 |
8.3 | Naudas plūsma | 22 |
9. | Problēmas un riski | 23 |
Biznesa plāns izstrādāts ar mērķi pamatot uzņēmuma saimniecisko darbību tuvākajiem 4 – 5 gadiem.
Plāns paredzēts uzņēmuma vadībai, lai pamatotu uzņēmuma SIA „LATDAT” (saīsinājums no Latvijas Datortehnika) spēju veikt paplašināšanos un atvērt jaunu veikalu Matīsa ielā 79.
LATDAT sekmīgi sāks darboties - 2004.gada 20.novembrī, ar pamatkapitālu 15 000 Ls. Uzņēmumu vada viens no tā īpašniekiem – Aivars Bērziņš, otrs īpašnieks – Toms |Ābelis, uzņēmumā darbojas kā grāmatvedis.
LATDAT tiks dibināta ar mērķi piedāvāt cilvēkiem ar nelieliem un vidējiem ienākumiem iegādāties sev nepieciešamo datortehniku.
LATDAT mērķa tirgus ir iedzīvotāji vecumā no 18 – 40 gadiem ar vidēju ienākumu līmeni, uzmanību pievēršot ģimenēm ar pusaudžiem.
Papildus tiešajai tirdzniecībai, apgrozījums tiek palielināts ar piedalīšanos konkursos un tirdzniecību internetā. Kā arī tiek pielietotas dažādas stimulācijas metodes, lai piesaistot uzmanību palielinātu preču noietu.…
ļoti labs biznesa plaans par datortehniku saturs: Kopsavilkums _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 3 1. Vispārējs uzņēmuma raksturojums 1.1 Pamatinformācija par uzņēmumu _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 4 1.2 Uzņēmuma mērķi un misija _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 4 2. Izstrādājumi un pakalpojumi _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 6 3. Realizācijas tirgus 3.1 Vispārējs tirgus raksturojums _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 9 3.2 Realizācijas apjoms _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 10 3.3 Konkurenti _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 10 4. Mārketinga plāns 4.1 Mārketinga mērķi un stratēģija _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 12 4.2 Realizācijas stimulēšana _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 12 5. Ražošanas darbības plāns _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 14 6. Vadības organizācija 6.1 Vadības organizatoriskā struktūra _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 15 6.2 Personāls _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 15 7. Kapitāls _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 18 8. Finansu plāns 8.1 Peļņas un zaudējumu aprēķins _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 19 8.2 Bilance _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 21 8.3 Naudas plūsma _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 22 9. Problēmas un riski _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 23
- Biznesa plāns peintbola spēles laukumam
- SIA "Koks"
- SIA "LatDat"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns tūrisma informācijas pakalpojumu uzņēmumam
Biznesa plāns vidusskolai14
-
Veikals
Biznesa plāns vidusskolai7
-
Kf "Jupiters"
Biznesa plāns vidusskolai27
-
Zemeņu audzētava "Zemenīte"
Biznesa plāns vidusskolai13
-
Tipogrāfija un poligrāfija
Biznesa plāns vidusskolai10