-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Plāna kopsavilkums | |
2. | Pamatinformācija par uzņēmējsabiedrību | |
3. | Produkcija un pakalpojumi | |
3.1. | Preču sortiments | |
3.2. | Preču un pakalpojumu ipatnības | |
3.3. | Darbības koncepcija | |
4. | Tirgus analīze | |
4.1. | Tirgus tendences un tirgus segmenta definīcija | |
4.2. | Galvenie tirgus konkurenti | |
5. | Mārketinga stratēģija | |
5.1. | Preču realizācijas kanāli | |
5.2. | Cenu veidošana | |
5.3. | Tirgusveidošana (reklāma, pārdošanas stimulēšanas metodes, sabiedrības viedokļa veidošana) | |
6. | Uzņēmuma funkcionēšana | |
6.1. | Izvietojums | |
6.2. | Telpas un iekārtas | |
6.3. | Sagādes un realizācijas process | |
7. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | |
7.1. | Vadibas komandas organizācija | |
7.2. | Nodarbinātās personas |
1. Uzņēmējsabiedrības pilns nosaukums - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Kaprīze".
2. Uzņēmējsabiedribas reģistrācija LR Uzņēmumu reģistrā - Nr. 010415910, reģistrācijas datums - 01.12.97.
3. Uzņēmējsabiedrības juridiskā adrese Saules iela 70. Ventspils, LV-3600, Latvija tālr. 3624596
4. Uzņēmējsabiedribas norēkinu konts bankā - latu konta Nr. 002267420, Latvijas Bankas pilsētas pārvalde ( Lielajā prospektā 2a), bankas kods 315025325.
5. Uzņēmējsabiedrības pamatkapitāls (statūtu fonds) - uz 01. 01. 99. sastāda 100 000 Ls; sadalās 20 dalās (katra 5000 Ls vērtībā); ipašnieki - 10 fiziskas personas (100%).
6. Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie galvenie darbības virzieni :
- tirdzniecība ar gaļas un piena produktiem;
- tirdzniecība ar tabakas izstrādājumiem un alkoholu;
- kulinārijas izstrādājumu ražošana un realizācija
- lauksaimniecības produktu transportēšana un uzglabāšana;
- ārējie ekonomiskie sakari.
7. Uzrņēmējsabiedriba "Kaprīze" īrē priekšpilsētas pašvaldības veikalu, kurš atrodas 5 stāvu pilsētas dzīvojamā mājā.
3. PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI
3.1. Preču sortiments.
SIA "Kaprīze" patreiz tirgo plaša sortimenta preces, kurām ir liels pircēju pieprasījums(skat.1. tab.). Vislielākais īpatsvars apgrozījuma apjomā ir dārzeņiem (apmēram 65%). Norādīto preču sortimenta izvēle izskaidrojama ar sekojošiem faktoriem:
-veikala darbība pirms privatizācijas;
- darba pieredze vadošajam personālam un citiem darbiniekiem;
- izveidojušies saimnieciskie sakari;
- resursu esamība un izveidojušies sakari ar Latvijas Bankas nodaļu.
Mērķis ir pastāvīgi uzturēt pietiekamu preču sortimenta minimumu, kurš iekļauj 40-50 preču nosaukumus ( skat.1.tab.). Ar laiku SIA plāno palielināt šo minimumu līdz 60 nosaukumie, galvenokārt ar importa precēm un arī ar ikdienas pieprasījuma rūpniecibas precēm. Tāds mērķis ir saistīts ar uzņēmējdarbības veidu plānu (skat. 2. tab.)…
Pamatinformācija par uzņēmējsabiedrību,produkcija un pakalpojumi(Preču sortiments,preču un pakalpojumu ipatnības,darbības koncepcija),tirgus analīze(tirgus tendences un tirgus segmenta definīcija,galvenie tirgus konkurenti),mārketinga stratēģija(preču realizācijas kanāli,cenu veidošana,tirgusveidošana)uzņēmuma funkcionēšana(izvietojums,telpas un iekārtas,sagādes un realizācijas process),uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas(vadibas komandas organizācija,nodarbinātās personas),risks un problēmas.
-
Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Mārketinga plāns restorānam "Flamenko"
-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Galateja" komercdarbības plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Biznesa plāns SIA "MA 1"
Biznesa plāns augstskolai22
-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai27
-
Mārketinga koncepcija tirgvedībā
Biznesa plāns augstskolai16
-
SIA "Šarms"
Biznesa plāns augstskolai23