Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:475153
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu cilvēkam ir nepieciešams būt aktīvam, informētam erudītam ar izvirzītiem konkrētiem mērķiem, kuru sasniegšanai dažkārt nepieciešams patērēt daudz laika un enerģijas, tādēļ firma SIA “IOP” (Informācija, Organizēšana un Plānošana) sniegs daudzpusīgus informatīvos pakalpojumus, kas apmierinās klientu vēlmes un vajadzības, dodot iespēju klientam vairāk laika pavadīt pildot sev svarīgus pienākumus un virzoties uz nosprausto mērķi. Mūsu klienti būs cilvēki, kas vēlēsies sekmīgi darboties, ejot līdzi laikam, bez vecuma ierobežojuma.
Biznesa plānā galvenokārt tiek attēloti pirmajā gadā veicamie aprēķini, norādot uz perspektīvu attīstību nākotnē. Savu uzņēmējdarbību uzsāksim praktiski no nulles. Par galveno finansiālo avotu kalpos aizņēmums no bankas, kā arī personīgie ieguldījumi. Sākotnējais darbinieku skaits (50 cilvēku) tiks palielināts proporcionāli klientu skaita pieaugumam. Aptuvenās sākotnējās investīcijas ir 35 500 Ls. Pēc aptaujas un tirgus izpētes datiem, secinām, ka uzņēmums nesīs peļņu.
Tirgū pastāv līdzīgi pakalpojumi, bet pagaidām analogu nav, no tā secinām, ka tirgus ir samērā brīvs un atvērts jaunām iespējām informācijas sniegšanas jomā. Galvenie pamatprincipi mūsu sekmīgai attīstībai un klientu loka paplašināšanai būs ātrums, pieejamība, kvalitāte un cena. Pirmajā darbības gadā plānojam apmēram 4000 klientu. Lai nodrošinātu kvalitatīvas informācijas sniegšanu, sadarbosimies (slēgsim līgumu) ar vienu no dominējošajiem informācijas pakalpojumu sniedzējiem Latvijā – 1188, kas mums palīdzēs arī ar reklāmu, kā arī izmantosim interneta sniegtās iespējas.
Uzsākot šāda veida jaunu darbību, pastāv risks neiegūt tūlītēju klientu atsaucību, taču, īstenojot speciāli šim nolūkam izveidoto mārketinga plānu, paredzam klientu atsaucību un sekmīgu sadarbību.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1136887
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties