Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
SIA "Glazūra" mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze-
SIA "Glazūra" mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
SIA „Glazūra” vispārējs apraksts | 3 | |
1. | SIA „Glazūra” mārketinga iekšējā vide | 4 |
1.1. | Institucionālais menedžments | 4 |
1.2. | Finansu nodaļa | 5 |
1.3. | Pētniecības nodaļa | 5 |
1.4. | Sagādes nodaļa | 6 |
1.5. | Ražošanas nodaļa | 6 |
1.6. | Grāmatvedība | 6 |
2. | SIA „Glazūra” mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide | 7 |
2.1. | Piegādātāji | 8 |
2.2. | Starpnieki | 9 |
2.3. | Patērētāji | 10 |
2.4. | Konkurenrti | 11 |
2.5. | Saskarsmes auditrorija | 12 |
3. | SIA „Glazūra” mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide | 14 |
3.1. | Valsts demogrāfiskais stāvoklis | 14 |
3.2. | Starptautiskās attiecības | 16 |
3.3. | Zinātne, tehnoloģijas un arī tehnika | 16 |
3.4. | Valsts politika | 17 |
3.5. | Sociālkultūras elementi | 17 |
Secinājumi | 19 | |
Izmantotā literatūra | 20 |
Secinājumi
Uzņēmuma konditorejas ražošanā ir izmantotas jaunākās tehnoloģijas, kas nodrošina daudzveidīga sortimenta veidošanu un augstu kvalitāti, darbinieki ar augstām prasmēm, kas spēs nodrošināt produkcijas augsto kvalitātes līmeni.
Veicot dažādas mārketinga funkcijas un sasniedzot mērķus, tajā pašā laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kas ietekmē uzņēmumu , pēc kurām veidojas mārketinga iekšējā vide.
Lai uzņēmums darbotos sekmīgi un bez lielām kļūdām, tad tā visa pamatā ir darbinieku zināšanas, meistarība un klientu interesēm atbilstošs serviss, kurš tiek uzlabots un pilnveidots vadoties no klientu vēlmēm un tirgus pieprasījuma.
Lai nekļūtu pārlieku lielā atkarībā no neliela skaita piegādātāju, precīzāk, lai izvairītos no to monopola piegādes, uzņēmums dod priekšroku sadarbībai ar daudziem piegādātājiem
„Glazūra” mērķtirgus ir patēriņa tirgus, jo mūsu ražotos produktus iegādājas gan atsevišķas personas, gan arī mājsaimniecības, lai apmierinātu savas vajadzības.
Uzņēmumu visvairāk ietekmē ārējās vides faktori, arī sociālie, personiskie un psiholoģiskie var ietekmēt uzņēmumu. Par cik mēs ražojam ekoloģisku produkciju, tas ietekmē pircēju rīcības personiskos faktorus, kas domā par savu dzīvesveidu, cenšoties pārtikā lietot ekoloģiskus un veselīgus produktus.
Pozitīvas mēdiju pievēršana ir viens no mārketinga komunikācijas svarīgākajiem uzdevumiem, tādēļ arī uzņēmums aktivī darbojas dažādos sociālajos tīklos, rādio un citos mēdijos.
Jo Ar katru gadu paliek aizvien mazāks skaits iedzīvotāju Latvijā, bet konkurence starp ēdināšanas tipa iestādēm ir aizvien lielāka. Tieši tādēļ SIA „Glazūra” mārketinga gājieni ir cītīgi pārdomāti.augstāks iedzīvotāju dzīves līmenis, jo lielāka peļņa uzņēmumiem.
…
Kursa projekts mārketingā SIA "Glazūra" mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze. SIA "Glazūra" vispārējs apraksts. SIA "Glazūra" mārketinga iekšējā vide: Institucionālais menedžments, finansu nodaļa, pētniecības, sagādes un ražošanas nodaļa, grāmatvedība. SIA "Glazūra" mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide: piegādātāji, starpnieki, patērētāji, konkurenti. SIA „Glazūra” mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide: valsts demogrāfiskais stāvoklis, starptautiskās attiecības, zinātne, tehnoloģijas un arī tehnika, Valsts politika, Sociālkultūras elementi. Secinājumi Izmantotā literatūra
- Mārketinga koncepcija tirgvedībā
-
Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Biznesa plāns9 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- SIA "Glazūra" mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Individuālais komersants "Atpūtas vieta “Plaudīši”"
Biznesa plāns augstskolai76
Novērtēts! -
Pašapkalpošanās aptiekas atvēršana SIA "Hansa pharma"
Biznesa plāns augstskolai23
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Biznesa plāns augstskolai21
-
Ziņu portāla www.latvijasinfo.lv biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai23
-
Metodiskā rokasgrāmata uzņēmējdarbības uzsākšanai
Biznesa plāns augstskolai67