Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:283992
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Uzņēmuma apraksts   
3.  Pakalpojumu raksturojums   
3.1.  Cenas   
4.  Uzņēmuma vadība   
4.1.  Darba algas aprēķins   
5.  Tirgus analīze   
6.  Mārketinga stratēģija   
7.  Iespējamie riski un to mazināšanas pasākumi   
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāns tiek izstrādāts sakarā ar jauna uzņēmuma dibināšanu, lai noskaidrotu vajadzīgo resursu daudzumu, novērtētu biznesa idejas realitāti un izvērtētu šī uzņēmuma darbības izdevīgumu.
SIA “GARDUMS ” būs neliels ēdināšanas uzņēmums jeb kafejnīca. Uzņēmums piederēs vienai ģimenei. Uzņēmums atradīsies Līvānu pilsētas centrā.
Uzņēmuma vadošie darbinieki apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā. Viņu profesionālās iemaņas atbilst ieņemamajiem amatiem.
SIA “GARDUMS ” galvenais virziens ir sameklēt savu vietu pārtikas biznesā, piedāvāt cilvēkiem labus, kvalitatīvus un garšīgus ēdienus, kas gatavoti no Latvijā ražotajiem ekoloģiski tīrajiem produktiem.
Ideja dibināt kafejnīcu, kur ir arī neliels bārs, rādījās, jo šajā vietā nav pietiekoši lielas un labas vietas, kur varētu apēst garšīgi pagatavotus ēdienus, kā arī tos pasūtīt mājās. Līvānos ir daži restorāni un bāri, bet tie ir domāti vairāk pieaugušajiem, nevis bērniem un jauniešiem.
Uzņēmumā telpas būs ļoti gaumīgi un skaisti iekārtotas, tas piesaistīs klientus ar savu izskatu un garšīgiem ēdieniem.
Uzņēmums piedāvās saviem klientiem arī tādu iespēju, kā piegādāt ēdienus pēc pasūtījuma, tur kur vēlās klients. Tā pagaidām ir ļoti svaiga un jauna iespēja Līvānu pārtikas tirgū.
Tā kā SIA “GARDUMS ” kafejnīcas telpas ir diezgan lielas, tur var ierīkot visādus pasākumus un svinības.
Būs ierīkota atsevišķa telpa, kurā savus svētkus varēs svinēt arī bērni.
Uzņēmuma konkurentiem ir savas prioritātes, jo tie jau paspēja iegūt savu tirgus daļu. Viņi jau paspēja izpētīt to darbību, kā arī iekāroja dažus pastāvīgus klientus.
Savā marketinga stratēģijā SIA “GARDUMS ” orientējās uz izvēlēta mērķa tirgus klientu vajadzību, vēlmju apmierināšanu. Uzņēmums jau no paša sākuma centīsies piesaistītu klientu lielāko daļu. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties