-
SIA ”Dolche” biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Biznesa plāna kopsavilkums | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Biznesa plāna būtība, tā nozīmīgums | 6 |
2. | Uzņēmuma un nozares raksturojums | 9 |
2.1. | Vispārīgā informācija par uzņēmumu | 9 |
2.2. | Uzņēmēju raksturojums | 10 |
2.3. | Uzņēmuma vēsture | 12 |
2.4. | Uzņēmējdarbības sfēra, veids, galvenie darbības virzieni | 12 |
2.5. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 13 |
2.6. | Nozares raksturojums | 15 |
2.7. | Faktori, kas ietekmē uzņēmuma darbību | 16 |
2.8. | Uzņēmējdarbības misija un mērķi | 16 |
3. | Pakalpojumu raksturojums | 17 |
4. | Noieta tirgus pētījumi un analīze | 18 |
4.1. | Tirgus un pircēju analīze | 18 |
4.2. | Konkurenti un konkurences priekšrocības | 26 |
4.3. | Mārketinga politika | 27 |
4.3.1. | Pakalpojumu mārketings | 27 |
4.3.2. | Reklāmas politika | 28 |
4.3.3. | Cenu politika | 29 |
5. | Ražošanas un organizatoriskais plāns | 32 |
6. | Finanšu plāns | 34 |
6.1. | Finansu aprēķini | 35 |
6.1.1. | Naudas plūsmas pārskats | 36 |
6.1.2. | Finansēšanas avots | 37 |
7. | Potenciālie riski | 40 |
Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu.
Galvenā uzņēmējdarbības plāna priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts plāns parāda uzņēmuma attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumus, kas segs visus izdevumus un vai būs peļņa.
Uzņēmuma saimnieciskās darbības plānošana, stratēģijas un taktikas izstrādāšana ir galvenie uzdevumi ikvienā uzņēmējdarbības jomā.
Šajos apstākļos uzņēmējs nevar gūt stabilus panākumus, ja viņš neprot:
Plānot savu darbību un tās sekas;
Nepārtraukti vākt informāciju par stāvokli tirgū, konkurentiem, norisēm sabiedrībā, izmaiņām likumdošanā;
Novērtēt sava uzņēmuma stāvokli un tās darbības perspektīvas.
Tātad jebkuram uzņēmējam jāprot vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažāda veida resursus, ņemot vērā tirgus prasības, t.i. viņam jābūt apveltītam ar uzņēmējspēju.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika, sagaidāmie rezultāti laika periodam.
Vienkāršākā biznesa plāna definīcija skan šādi: „biznesa plāns ataino mērķus un šo mērķu sasniegšanas līdzekļus noteiktās laika robežās. Manā izpratnē biznesa plāns ir ceļvedis un kompass jaunajam biznesmenim, kas ir ienācis sarežģītajā biznesa attiecību pasaulē. Ja biznesa plāns ir rūpīgi izstrādāts, tas palīdz noturēt kursu, uz ko uzņēmējs ir gribējis iet, palīdz sasniegt izvirzītos mērķus un vispār tos definēt. Tā ir nākotnes paredzēšana.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Pirmā ir svarīga funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un „izdarīt kļūdas uz papīra”, nevis reālajā dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm. Otrkārt šis plāns retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā. Trešais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana. Tādos gadījumos biznesa plāna esamība ir obligāta prasība.…
SIA ”Dolche” biznesa plaans
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
- SIA ”Dolche” biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Biznesa plāns augstskolai25
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Biznesa plāns augstskolai20