-
SIA "Dārzenis"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1 | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2 | Uzņēmuma pamatdarbība | 6 |
1.3 | Uzņēmuma papilddarbība | 6 |
1.4 | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.5 | Uzņēmuma misija | 6 |
1.6 | Uzņēmuma mērķi | 6 |
1.7 | Uzņēmuma vajadzības | 7 |
2. | Preces vai pakalpojuma raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma produktu vai pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.2. | Preču sortiments un tā raksturojums | 8 |
2.3. | Produktu kvalitāte | 8 |
2.4. | Preces dzīves cikls | 9 |
2.5. | Preces raksturlielumi | 10 |
3. | Tirgus analīze | 11 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 11 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 11 |
3.3. | Mērķa tirgus raksturojums | 12 |
3.4. | Tirgus vietas noteikšana un raksturojums | 13 |
3.5. | Konkurentu analīze | 13 |
4. | Mārketinga stratēģija | 15 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 15 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 15 |
4.3. | Preču noieta veicināšanas pasākumi | 15 |
4.4. | Reklāma | 15 |
4.5. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 16 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns | 18 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 18 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 18 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 19 |
5.4. | sagādes procesa raksturojums | 20 |
6. | Uzņēmuma vadība | 21 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 21 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 22 |
7. | Problēmas un riski | 24 |
7.1. | Risks, tā veidi un problēmas | 24 |
7.2. | Riska mazināšanas pasākumi | 24 |
8. | Finansu informācija | 26 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 26 |
8.2. | Dibināšanas bilance | 29 |
Pielikumi | 30 | |
Tabulas | 36 |
1. SIA ‘’Dārzenis’’ mērķis ir apgādāt pilsētas patērētājus ar veselīgiem produktiem, nodrošinot arī to piegādi.
2. Uzņēmums risina šādus uzdevumus:
Ražot iedzīvotājiem vajadzīgu produkciju un gūt morālu gandarījumu;
Strādāt un pelnīt naudu savai iztikai, nodrošinot darbu vairākiem cilvēkiem;
Ražot sekmīgi, lai gūtu peļņu, kas kalpotu gan sabiedrības, gan firmas attīstībai.
3. Biznesa plāna mērķi un adresāti:
izdarīt visus aprēķinus uzņēmuma saimnieciskās darbības pamatošanai;
plāns iesniedzams pašvaldībām un citām organizācijām, risinot jautājumus par telpu nomu u.c.;
plāns domāts arī kredītiestādēm, lai pamatotu garantijas kredīta piešķiršanai.
4. Uzņēmuma juridiskais veids: sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Tāda forma nodrošina vienotu un sekmīgu darbību daudziem cilvēkiem.
5. uzņēmuma īpašnieki: Gints Upenieks, Jānis Liepiņš, Anita Bērziņa un Daina Ligzdiņa.
6. Uzņēmuma darbības pamatnosacījumi:
6.1. pieaugot saimnieciski rosīgāko cilvēku ienākumiem paredzams tālāks produkcijas pieprasījuma straujš pieaugums. Paredzams, ka pieaugs pieprasījums pēc jauniem produktiem.
6.2. Izmantojot algoto personu pieredzi un prasmi, paredzēts uzsākt vēl vienas ēdnīcas veidošanu.
6.3. Paredzēts izgatavot maksimāli daudz dažādu ēdienu un piegādāt tos pircējiem.
6.4. Darbu plānots veikt 16 cilvēkiem. Plānotā darba samaksa: 170 – 250 Ls Uzņēmuma īpašniekiem un algotām personām 80 – 130 Ls algotām personām.…
Plāna kopsavilkums ………………………………………………………………….4 1. Uzņēmuma apraksts……………………………………………………………….5 1.1 Pamatinformācija par uzņēmumu………………………………………....5 1.2 Uzņēmuma pamatdarbība……………………………………………….…6 1.3 Uzņēmuma papilddarbība……………………………………………….…6 1.4 Uzņēmuma vēsture………………………………………………………....6 1.5 Uzņēmuma misija…………………………………………………………...6 1.6 Uzņēmuma mērķi…………………………………………………………...6 1.7 Uzņēmuma vajadzības………………………………………………………7 2. Preces vai pakalpojuma raksturojums…………………………………………….8 2.1. Uzņēmuma produktu vai pakalpojumu raksturojums………………………..8 2.2. Preču sortiments un tā raksturojums…………………………………………..8 2.3. Produktu kvalitāte………………………………………………………………8 2.4. Preces dzīves cikls………………………………………………………………9 2.5. Preces raksturlielumi………………………………………………………….10 3. Tirgus analīze………………………………………………………………………11 3.1. Tirgus vispārējs raksturojums…………………………………………………11 3.2. Tirgus rādītāji…………………………………………………………………..11 3.3. Mērķa tirgus raksturojums…………………………………………………….12 3.4. Tirgus vietas noteikšana un raksturojums…………………………………….13 3.5. Konkurentu analīze…………………………………………………………….13 4. Mārketinga stratēģija……………………………………………………………….15 4.1. Uzņēmuma cenu politika……………………………………………………….15 4.2. Preču realizācijas kanālu raksturojums………………………………………..15 4.3. Preču noieta veicināšanas pasākumi…………………………………………..15 4.4. Reklāma…………………………………………………………………………15 4.5. Sabiedriskā viedokļa veidošana……………………………………………….16 5. Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns………………………………….18 5.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums……………………………………18 5.2. Uzņēmuma izmantojamie resursi……………………………………………..18 5.3. Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi…………………………..19 5.4. sagādes procesa raksturojums…………………………………………………20 6. Uzņēmuma vadība…………………………………………………………………..21 6.1. Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra…………………………………..21 6.2. Uzņēmumā nodarbinātais personāls…………………………………………..22 7. Problēmas un riski…………………………………………………………………..24 7.1. Risks, tā veidi un problēmas…………………………………………………….24 7.2. Riska mazināšanas pasākumi……………………………………………………24 8. Finansu informācija…………………………………………………………………26 8.1. Peļņas un zaudējumu aprēķins…………………………………………………26 8.2. Dibināšanas bilance
- Biznesa plāns apģērbu veikalam
- SIA "Afrodīte"
- SIA "Dārzenis"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Biznesa plāns vidusskolai8
-
Avīze "Pasta Balodis"
Biznesa plāns vidusskolai9
-
SIA "I-deja"
Biznesa plāns vidusskolai18
-
Biznesa plāns autoservisam
Biznesa plāns vidusskolai15
Novērtēts! -
Biznesa plāns ar nosacījumiem
Biznesa plāns vidusskolai13
Novērtēts!