Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:964870
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    5
1. nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2. nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Produkta kvalitāte    11
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    11
2.5.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    12
2.6.  Produkta eksporta iespējas    12
2.7.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    12
3. nodaļa.  Tirgus analīze    14
3.1.  Nozares vai tirgus vispārējais raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    17
3.3.  Konkurentu analīze    19
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    23
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    23
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    23
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
4.3.1  Reklāma    23
4.3.2  Sabiedriskā viedokļa veidošana    25
5. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana    27
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    27
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    27
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    28
6. nodaļa.  Uzņēmuma vadība    30
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    30
6.1.1  Vadītāju funkcijas un atbildība    31
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    31
6.2.1  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    31
7. nodaļa.  Problēmas un risks    34
7.1.  Risks, tā veidi (ekonomiskie, politiskie, dabas u.c. faktori), problēmas (konkurenti, zaudējumi, uzņēmuma īpašnieku maiņa) un risku mazināšanas pasākumi    34
8. nodaļa.  Finanšu informācija    37
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    37
8.2.  Bilance    39
8.3.  Naudas plūsma    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Darba fragmentsAizvērt

SIA „CS24.LV” būs sabiedrība ar ierobežotu atbildību un tiks dibināta 2008. gada Jūnijā. Sabiedrībai būs divi dibinātāji: Jānis Bērziņš un Līga Liepa. SIA „CS24.LV” uzņēmums nodarbosies ar Tele-konsultāciju sniegšanu klientiem, ar datortehnikas un tās programmatūras lietošanu saistītos jautājumos, kā arī galvenais uzsvars tiks likts uz attālinātas datortehnikas apkalpošanu un klientu konsultēšanu, izmantojot Interneta pieslēgumu. SIA „CS24.LV” būs starptautisks uzņēmums. Uzņēmums strādās gan Baltijas valstu tirgos, gan pasaules tirgū.
SIA „CS24.LV” sniegtā pakalpojuma kvalitāti nodrošinās ar speciālistu profesionālu darbu, augsto tehnoloģiju pielietošanu un darbinieku vēlmi klientu datorproblēmas atrisināt maksimāli īsākā iespējamā termiņā, kā arī uzņēmums, saviem klientiem, garantēs profesionālu attieksmi un kompetentu problēmu risināšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties