Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:908328
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
  Preces un pakalpojumi    4
  Mārketinga plāns    5
  Ražošanas plāns    7
  Vadība un organizācija    7
  Finansu aprēķini.    9
  Pielikums    13
Darba fragmentsAizvērt

Sia “Cietais disks” (turpmāk SIA) ir dibināta 2002.gada 14.novembrī un tās juridiskā adrese ir Merķeļa iela 9-34, Rīgā, LV – 1050, Latvijas Republika. Šis ofiss atrodas J.Mačiņa īpašumā. Uzņēmuma dibinātāji ir Ričards Balnass, Jānis Mačiņš un Dainis Brants. Uzņēmums īrē telpas Rīgas centrā – Kalpaka bulvārī 6, lai tur izveidotu datorzāli ar interneta pieslēgumu. Uzņēmuma dibinātāji SIA ir ieguldījuši Ls 2010, kuri tiks izlietoti pirmo datoru iegādei. Pamatlīdzekļu iegādei tiks ņemts kredīts Ls 23 000 apmērā.
Sabiedrība ir dibināta kā jauns uzņēmums un ar uzņēmējdarbību līdz šim nav nodarbojies. Savu darbību tas sāks 2003.gada 1.janvārī.Uzņēmuma vadošie darbinieki ir apguvuši pamatus uzņēmējdarbībā un uzņēmuma vadībā , to profesionālās iemaņas ir vērtējamas kā atbilštošas iemaņas amatam.
Darbinieku izglītības līmenis nepārtraukti celsies, kas ļaus nodrošināt arvien ekanomiskāku Sabiedrības darbību un ļaus tai iekļauties konkurentu vidū. Speciālista kvalitāte tiks paaugstināta, izmantojot kvalitātes celšanas kursus.
Ar maksimālu atdevi darbam, racionāli izmantojot kredītļīdzeļus, uzņēmums, palielinoties darbinieku izglītības līmeņiem un profesionalitātei, iekaros noteiktas iedzīvotāju daļas simpātijas un nodrošinās savas tirgus nišas stabilitāti un vispārējo attīstību.
SIA galvenie klienti būs Interneta pakalpojumu lietotāji. Tā kā datorzāle nav liela, tā galvenokārt apkalpos tuvējo māju iedzīvotājus, tuvējo uzņēmumu darbiniekus un skolu audzēkņus, tāpēc mārketinga izmaksas būs ļoti zemas, jo pat bez reklāmas pieprasījums būs pietiekams.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties