-
SIA "Burkšķis" biznesa plāns
Biznesa plāns39 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Biznesa plāna teorētiskais raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
2.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 7 |
2.2. | Uzņēmuma vēsture | 8 |
2.3. | Nozares vispārējais raksturojums | 8 |
2.4. | Uzņēmuma misija un mērķi | 9 |
2.5. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 10 |
3. | Uzņēmuma preču un produkta raksturojums | 11 |
3.1. | Produkta sortiments | 11 |
3.2. | Produkta kvalitāte | 12 |
3.3. | Ētiskais aspekts | 13 |
3.4. | Produkta atbilstība standartiem un normatīviem | 13 |
4. | Tirgus analīze | 14 |
4.1. | Mērķa tirgus | 14 |
4.2. | Konkurentu analīze | 14 |
4.4. | Izplatīšanas kanālu analīze | 17 |
5. | Komercsabiedrības stipro un vājo pušu, iespēju un draudu (SWOT) analīze | 18 |
6. | Mārketinga stratēģija | 21 |
6.1. | Uzņēmuma cenu politika | 21 |
6.2. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 21 |
7. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 23 |
7.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 23 |
7.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi, telpu raksturojums | 23 |
7.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 24 |
8. | Uzņēmuma vadība | 27 |
8.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 27 |
8.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 28 |
8.3. | Sadarbība ar piegādātājiem | 30 |
9. | Problēmas un riski | 33 |
10. | Plānotie finanšu aprēķini | 34 |
11. | Investīciju projektu novērtēšanas metodes | 45 |
11.1. | Neto tagadnes vērtības (Net Present Value, NPV) metode | 45 |
11.2. | Grāmatvedības peļņas normas (Accounting Rate of Return, ARR) metode | 46 |
12. | Sociāli ekonomiskie ieguvumi | 47 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Biznesa plānu izveido, lai prognozētu iespējamās darbības rezultātus un uzņēmējdarbības virzienu.
2. Lai izvairītos no iespējamiem zaudējumiem, ir jānosaka kādi riski var apdraudēt uzņēmuma darbību un jāizlemj, kā tos novērst. Izpētot risku veidus, un nosakot to iestāšanās varbūtību, uzņēmums izveidos uzkrājumus.
3. Biznesa plāns ir stratēģisks plāns, kas paredzēts uzņēmējdarbības virzienu un rezultātu plānošanai vai atsevišķu projektu dzīvotspējas pārbaudei.
4. Izvēloties uzņēmuma darbības veidu, jānovērtē, kas vislabāk atbilst potenciālā uzņēmēja interesēm, iespējām un sabiedrības vajadzībām.
5. Uzņēmums var pastāvēt tikai tad, ja tas var kaut ko pārdot, turklāt- pietiekami lielā apjomā, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
6. Katram uzņēmumam var būt atšķirīgi mērķi un galvenie uzdevumi. Tie atkarīgi no uzņēmuma lieluma un sarežģītības pakāpes, darbības virziena, atrašanās vietas, resursu pieejamības, tirgus pieprasījuma u.c. apstākļiem.
7. Uzņēmējdarbību ik dienu ietekmē dažādi riski, kurus jāprot vadīt.
8. Galvenās risku vadīšanas metodes ir plānošana, apdrošināšana, pašapdrošināšanās un izvairīšanās no riska.
9. Visos iepriekšējos posmos izstrādātos rādītājus, kas saistīti ar uzņēmuma funkcionēšanu, apvieno finanšu plānā, kurā tos izteic vērtības izteiksmē.
10. Finanšu plāna galvenās sastāvdaļas ir naudas plūsmas plāns, uzņēmējdarbības izmaksu plāns, peļņas vai zaudējumu plāns un bilance.
11. Sabiedriskai ēdināšanai Latvijā ir iespēja attīstīties, ja paaugstināsies iedzīvotāju dzīves līmenis un ienākumi, jo parasti sabiedriskās ēdināšanas iestādes apmeklē iedzīvotāji, kuru ienākumi ir lielāki par iztikas minimumu vai iedzīvotāji ar augstu ienākumu līmeni.
12. Uzņēmuma misija- sniegt klientiem iespēju mūsu kafejnīcā lielu ēdienu izvēli, patīkamu gaisotni un apkalpošanu, atpūtas iespējas.
13. Ir svarīgi, lai klienti uzņēmumu uzskatītu par godīgu un uzticamu.
14. Mērķa tirgus ir visi preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji. To, kā pircēji iepērkas ietekmē iedzīvotāju ienākumi, to vajadzības un psiholoģiskie motīvi.
15. Lai izvērtētu uzņēmuma mārketinga iekšējo un ārējo vidi, izmanto SVID analīzi, kas ir saīsinājums no vārdiem – spēks, vājās puses, iespējas un draudi
16. Apkopojot SVID matricu var secināt, ka uzņēmumam ir plašas iespējas attīstīties, jo iespēju un stipro pušu summa ir vislielākā. Uzņēmums var apgūt jaunus produktus, mērķa tirgu, dalībniekus, klientus, platības un mēģināt ieviest produkciju arī ārzemēs.
17. Uzņēmuma vājās puses ir samērā nenozīmīgas, jo iespējas un stiprās puses to kompensē. Akcentējot uzņēmuma stiprās puses un iespējas uzņēmums varēs kļūt par lielu konkurentu pārējiem uzņēmumiem.
18. Izanalizējot SIA „BURKŠĶIS” stiprās, vājās puses, iespējas un draudus, var izanalizēt to, ka uzņēmumam ir daudz nozīmīgu iespēju un maz draudu, kas liecina par ideāliem apstākļiem biznesā un ir iespēja izmantot izdevības.
19. Lai noteiktu cenu, uzņēmumam ir jāņem vērā dažādi faktori kā izmaksas, konkurence, piedāvājums un pieprasījums.
20. Sadarbojoties ar mūsu kafejnīcu „BURKŠĶIS”, piegādātāji iegūst garantētas apmaksas, apgrozījuma pieaugumu, atpazīstamību Jaunolainē un Rīgas rajonā, produktu reklāmu, zīmola produktus un atsaucīgu partneri.
21. Risks ir darbība, kas saistīta ar cerībām gūt veiksmīgu iznākumu. Risks pastāv jebkura uzņēmumu tipa darbībā.
…
Studiju darbs ir izveidot biznesa plānu kafejnīcai. Biznesa plānu izveido, lai prognozētu iespējamās darbības rezultātus un uzņēmējdarbības virzienu. Studiju darba mērķis - izstrādāt biznesa plānu uzņēmumam SIA „BURKŠĶIS”, kurš nodarbosies ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: • informācijas vākšana un analīze; • jāformulē uzņēmuma misija, mērķi un galvenie uzdevumi; • jāizvēlas uzņēmuma atrašanās vieta; • jāprognozē apgrozījums; • jāizstrādā organizatoriskā struktūra; • jānosaka riski; • jāizstrādā finanšu plāns; • veikt secinājumus un izveidot priekšlikumus.
- Radio "Boss" biznesa plāns
-
SIA "Burkšķis" biznesa plāns
Biznesa plāns39 Ekonomika, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Biznesa plāns augstskolai44
-
Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai27
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai29