Katra uzņēmuma vizītkarte ir uzņēmuma vadītājs, darbinieki, vide un pakalpojumu sniegšanas kultūra.
Uzņēmējam rūpīgi jāpārdomā par sniedzamā produkta nepieciešamību, lietderību tā, lai uzņēmējdarbība būtu ilgstoša un stabila.
Sastādot biznesa plānu uzņēmējam:
jāpievērš uzmanība tirgus analīzei un izpētei, kurā jādomā par sniedzamā pakalpojuma izpēti, uzņēmuma atrašanās vietu saistībā ar uzņēmējdarbību tā, lai tiktu efektīvi izmantoti visi ražošanas faktori – zeme, darbs, kapitāls, informācija, uzņēmējspējas,
jāpēta sniedzamo pakalpojumu cenas, pakalpojumu veidi to lietderība ,
jāaizpēta konkurence, konkurējošo uzņēmumu skaits noteiktā reģionā,
jāstrādā pie uzņēmuma reklāmas izveides, reklāmas pasniegšanas stiliem,
jāveic rūpīgs finansu analīzes darbs,
jāpēta uzņēmējdarbība valstī pa nozarēm un attīstības iespējas, kā arī valsts ekonomiski politiskā situācija.…