Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:565246
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma pamatojums    3
1.  Uzņēmums    3
2.  Darbības veids    3
3.  Dibinātājs    3
4.  Misija, stratēģiskie, taktiskie, operatīvie mērķi    4
5.  Darbinieki    4
6.  Darbinieku atalgojums    18
7.  Telpu un iekārtu nodrošinājums    18
8.  PL tabula    19
9.  Krājumu tabula    20
10.  Darbinieku motivācija    20
11.  Likumdošanas ietekme    21
  Piedāvātais produkts    21
1.  Produkcijas pamatojums    21
2.  Ražošanas process    21
3.  Kvalitāte    22
  Pakalpojuma tirgus novērtējums un mārketinga plāns    22
1.  Tirgus raksturojums    22
2.  Tirgus segmentēšana    22
3.  Konkurentu analīze    24
4.  Preču virzīšana tirgū    25
5.  SVID analīze    25
6.  Tirgus attīstības nodrošināšana    26
7.  Apgrozījuma prognoze    26
Darba fragmentsAizvērt

Darba kolektīvs ir vienots.
Tiek rīkoti kopīgi pasākumi un izbraucieni zaļumos.
Vismaz reizi gadā notiek ekskursija uz kādu kopīgi izvēlētu vietu.
Katru vasaru notiek sporta sacīkstes vienu vai divas dienas ar nakšņošanu viesu namos vai teltīs.
Un citas kopīgi izdomātas aktivitātes pēc pašu vēlēšanās.
Pēc kopīgi izvēlēta laika tiek atzīmēti nozīmīgākie latviešu svētki, kā piem. Jāņi, Ziemassvētki, Lieldienas.
Kopīgi tiek apsveikti kolektīva dalībnieki, kuriem ir jubileja vai kādi citi nozīmīgi svētki, kā piem. kāzas.


11. Likumdošanas ietekme

Likumi, kas reglamentē firmas darbību:

Darba aizsardzības likums;
Komerclikums;
Autortiesības;
Likums ‘’Par nodokļiem un nodevām’’;
MK noteikumi Nr. 154 ‘’Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi’’;
MK noteikumi Nr. 585 ‘’Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju’’;
Likums ‘’Par grāmatvedību’’.


Piedāvātais produkts

1. Produkcijas pamatojums

Mēs sniedzam iespēju cilvēkiem būt savādākiem, tādiem, kā viņi vēlas, izrotājot viņu ķermeņus ar tetovējumiem vai / un pīrsingiem.
Katram cilvēkam ir sapņi, ko viņi vēlas īstenot, mērķi, ko vēlas sasniegt, un stils, ar kuru vēlas atšķirties no pārējiem vienaudžiem. Mēs šo iespēju sniegsim viesiem, kas to vēlas, ar tam nepieciešamo kvalitāti un precizitāti.
Mūsu mērķa auditorija ir jaunieši no 18 gadu vecuma līdz apm. 30 gadu vecumam, kas vēlas padarīt savu dzīvi savādāku, atšķirīgu.

Mūsu pakalpojuma veidi ir tetovēšana, pīrsingu duršana, ausu caurduršana auskariem.


2. Ražošanas process

Tetovēšana – visi tetovējumi tiek zīmēti ar roku, pēc tam nokopēti un tā nospiedums tiek uzlikts un cilvēkā ķermeņa. Tādā veidā, klientam ir iespēja apskatīties, vai tas viņu apmierina un atrodas īstajā vietā, kā arī to, kā apmēram izskatīsies. Tad topošo tetovējumu ir iespējams pielabot, vai arī sākt zīmēt uz cilvēka ķermeņa.
Uzgaidāmajā telpā atrodas vairākas mapes ar tetovējumu paraugiem, no kuriem arī var izvēlēties sev vēlamo ķermeņa rotu, kas attiecīgi pēc klienta vēlmēm tiek palielināts vai samazināts.
Tad, kad zīmējums ir izvēlēts un klientu viss apmierina, attiecīgā ķermeņa vieta tiek apstrādāta un tiek veikta procedūra.

Pīrsings, auskari – klients izvēlas attiecīgo rotu, ar kuru vēlas izrotāt savu ķermeni. Tad ķermeņa vieta tiek attiecīgi apstrādāta un tiek veikta procedūra.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties