Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:925191
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija (angļu valodā)    2
  Stura rādītājs    3
  Kopsavilkums    4
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    7
2.3.1.  Veikala telpu dizains    10
2.3.2.  Produkta dzīves cikls    11
3.nodaļa.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    16
3.3.  Konkurentu anbalīze    20
3.3.1.  Konkurentu veiksmes un neveiksmes    20
  Vairumtirdzniecības bāžu veiksmes un neveiksmes (darbojas kopš 2001.gada)    20
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    25
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    27
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    27
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    29
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšan as pasākumi    30
4.3.1.  Reklāma    30
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    33
5. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    34
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    34
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    35
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    35
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    36
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    36
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    36
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    36
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    38
7.nodaļa.  Problēmas un risks    40
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    40
8.nodaļa.  Finanšu informācija    42
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    42
  Pielikums    44
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Avalanche” pamatdarbība, saskaņā ar NACE klasifikatoru 47.76 – Ziedu, augu, sēklu, mēslošanas līdzekļu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos.
Pamatdarbība - 16.29 - Pārējo koka izstrādājumu ražošana; korķa, salmu un pīto izstrādājumu ražošana. 47.7 - Citu preču mazumtirdzniecība specializētajos veikalos.

1.2. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Uzņēmums tapis ar ģimenes locekļu un tuvāko draugu palīdzību un viņu idejām. Man bija plāns, kā izveidot uzņēmumu, bet viņi to papildināja, līdz ar to mēs visi tagad piedalīsimies uzņēmuma vadīšanā.
Pie savas idejas nonācu tāpēc, ka man vienmēr ir patikuši ziedi un uzskatu, ka ziedu kompozīciju veidošana un sauso kompozīciju veidošana ir māksla. Uzskatu, ka lielākā daļa cilvēku to arī saprot, tāpēc ir ieinteresēti tos pirkt, lai iepriecinātu draugus, paziņas vai vienkārši darba kolēģus. Vienkārši ziedi vai ziedu kompozīciju veidojumi (pušķi), kā arī augi, kas papildina un iepriecina cilvēkus jebkurā telpā, būs nepieciešami vienmēr un katru dienu kādam ir svētki.

1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija: atvērt vairākus ziedu veikalus, kuros nodrošināta kvalitatīva produkcija,ziedi, augi. Kvalitatīvi, ātri un par pieņemamām cenām apkalpot klientus augu veikalā. Audzēt ražīgas šķirnes augus un ziedus. Firmas „Avalanche” mērķis ir augsta kvalitāte un teicams klientu apkalpošanas serviss. Firma nekad nesekos neviena cita uzņēmuma paraugam.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
1) Līdz 2012.gadam kļūt par labi pazīstamu un rentablu uzņēmumu Latvijas tirgū;
2) Līdz 2013.gadam izbeigt sadarbību ar lielveikalu. Un atvērt veikalus citās vietās, kur ir liela cilvēku plūsma.
3) Līdz 2015.gadam atvērt veikalu pie Rīgas Centrālās stacijas pulksteņa, kur pašreiz atrodas spēļu zāle.
4) Līdz 2014.gadam divkāršot veikala tīklu skaitu skaitu.
Uzņēmuma taktiskie mērķi:
5) Pirmajos divos gados izveidot pozitīvu uzņēmuma tēlu;
6) 2011.gadā uzsākt ziedu audzēšanu.
1) 2011.gadā iegādāties jaunas tehnoloģiskās iekārtas, kas samazinātu uzņēmuma iz maksas Ziemas laikā, audzējot ziedus specializētās siltumnīcās.
Uzņēmuma operatīvie mērķi:
2) Nākamā gada laikā pilnveidot darbinieku motivēšanas sistēmu.
3) Atbilstoši darbinieku kvalifikācijai, izmaksāt konkurejošas algas.
4) 2010.gadā veikt ziedu uzpircēju apsekošanu, noskaidrot to vēlmes un vajadzības.
5) Nākamajos 2 gados izveidot aptaujas anketas, lai uzzinātu pircēju vēlmes un vajadzības, un kādām ziedu/augu šķirnēm viņi dod priekšroku.

1.4. Uzņēmuma finanšu vajadzības.
Uzņēmējdarbība notiks lielveikalā. Ēka ir nodrošināta ar nepieciešamo aprīkojumu ziedu uzturēšanai un pārdošanai. Ir nepieciešami līdzekļi telpas iekārtošanai (mēbeles) 500ls, nepeiciešamie darba rīki floristēm 50ls, dažādi rotājumi priekš ziedu, pušķu un sauso kompozīciju papildināšanai 15ls, telpas īres maksa 600ls.
2.nodaļa. Uzņēmuma produkta raksturojums
2.1. Produkta raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana.
SIA „Avalanche” piedāvā plaša patēriņa preces, augus, ziedus, un to veidotas ziedu kompozīcijas. Prece ir plaši izplatīta vietējā tirgū un konkurence ir samērā sīva. Šim produktam ir diezgan liels pieprasījums ikdienā, it sevišķi Valentīna dienā un Sieviešu dienā, kurās, salīdzinot ar pārējām gada dienām, ir vislielākie ienākumi gadā. SIA „Avalanche” piedāvās augstākās kvalitātes ziedus,augus un kompozīcijas (sauso ziedu un svaigo ziedu). SIA „Avalanche” piedāvās dažādas ,vairāk kā 25, šķirnes ziedu un augu.
Pierasījums pēc šīs preces būs augsts, jo tiks piedāvāti tikai paši labākie un kvalitatīvākie ziedi un augi, klients būs informēts par katru preci, cik tā noturīga, un kā tā jākopj, un kādas ir garantijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1111962
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties