-
SIA „Aircamp”
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1 | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.1.1 | Uzņēmuma nosaukums | 6 |
1.1.2 | Uzņēmuma reģistrācija | 6 |
1.1.3 | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.4 | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.2 | Uzņēmuma pamatdarbība | 7 |
1.3 | Uzņēmuma papilddarbība | 7 |
1.4 | Uzņēmuma vēsture | 7 |
1.5 | Uzņēmuma misija | 7 |
1.6 | Uzņēmuma mērķi | 8 |
1.6.1 | Stratēģiskie | 8 |
1.6.2 | Taktiskie | 8 |
1.6.3 | Operatīvie | 8 |
1.7 | Īpašuma tiesības | 9 |
1.8 | Uzņēmuma finansu vajadzības | 9 |
2. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns, vadība un nodarbinātās personas | 10 |
2.1 | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 10 |
2.2 | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 11 |
2.3 | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 11 |
2.3.1 | Pamatlīdzekļi | 11 |
2.3.2 | Apgrozāmie līdzekļi | 12 |
2.4 | Sagādes procesa raksturojums | 12 |
2.5 | Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra | 13 |
2.6 | Vadītāju funkcijas un atbildība | 13 |
2.7 | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 17 |
2.7.1 | Darbinieku štatu saraksts | 17 |
2.7.2 | Atalgojums un motivācija | 17 |
3. | Piedāvātais produkts, tā raksturojums | 19 |
3.1 | Uzņēmuma produkta raksturojums | 19 |
3.2 | Produkta klasifikācija | 19 |
3.2.1 | Pakalpojumi | 19 |
3.2.2 | Preces | 20 |
3.3 | Produktu sortiments un to raksturojums | 20 |
3.4 | Produkta kvalitāte | 21 |
3.5 | Pakalpojuma dzīves cikls | 21 |
4. | Mārketinga plāns | 23 |
4.1 | Tirgus vispārējs raksturojums | 23 |
4.2 | Tirgus rādītāji | 23 |
4.2.1 | Makroekonomiskie | 23 |
4.2.2 | Mikroekonomiskie | 24 |
4.2.3 | Tirgus lielums | 25 |
4.3 | Mērķa tirgus raksturojums | 25 |
4.4 | Konkurentu analīze | 26 |
4.5 | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 27 |
4.6 | Uzņēmuma cenu politika | 27 |
4.7 | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 28 |
4.8 | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 28 |
4.8.1 | Reklāma | 28 |
4.8.2 | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 29 |
5. | Risks un problēmas | 30 |
5.1 | Riska veidi | 30 |
5.2 | Problēmas | 32 |
5.2.1 | Konkurentu skaita pieaugums | 32 |
5.2.2 | Zaudējumi | 32 |
5.2.3 | Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma | 32 |
6. | Finansu plāns | 33 |
6.1 | Kredīta atmaksa | 33 |
6.2 | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 33 |
6.3 | Uzņēmuma bilance | 34 |
6.4 | Naudas līdzekļu apgrozījums | 34 |
Izmantotā literatūra | 36 | |
Pielikumi | 37 |
Veicot tirgus izpēti, tika secināts, ka Rīgā nav tūrisma firmu, kas apmierinātu gan vietējo iedzīvotāju, gan ārzemju iebraucēju vēlmes pēc ceļošanas ar gaisa tramvaju. Tā kā pieaug iedzīvotāju dzīves līmenis un ieceļotāju skaits, tad radās ideja izstrādāt gaisa tramvaja maršrutu pār Rīgu, atvērt uzņēmumu un piedāvāt šo pakalpojumu gan vietējiem, gan ārvalstu tūristiem.
Tūrisma aģentūras pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Aircamp”. Uzņēmumam ir astoņi dibinātāji, kuri ar saviem naudas un mantiskajiem ieguldījumiem nodrošina sākumkapitālu 20000 Ls apmērā. Lai uzņēmums uzsāktu veiksmīgu komercdarbību, ir nepieciešams ilgtermiņa aizņēmums no bankas 10000Ls apmērā apgrozāmo līdzekļu un pamatlīdzekļu iegādei.
SIA „Aircamp” nodarbosies ar braucienu organizēšanu, sadarbojoties ar klientiem un tūrisma aģentūrām Rīgā un pasaulē. Piedāvās saviem klientiem arī iegādāties suvenīrus, kartes un ceļvežus. Firma ik brīdi rūpēsies, lai klienti varētu patīkami pavadīt savu laiku. Apmeklētājiem tiks nodrošināta laipna un cieņas pilna apkalpošana.
Konkurentu loma uzņēmuma attīstībā nav īpaši liela, jo Rīgā nav tūrisma aģentūru, kas piedāvā braucienus ar gaisa tramvaju. SIA „Aircamp” lielākā daļa mikro- un makro faktoru ir labvēlīgi, taču tos jāprot veiksmīgi izmantot. Mērķa tirgus ir visai plašs, potenciālo klientu galvenais vienojošais faktors ir tas, ka viņi kā izklaidi izvēlas interesantākus un neparastākus tūrisma objektu apskatīšanas veidus. SIA „Aircamp” svarīgākais uzdevums atrodoties pilnīgas konkurences apstākļos būs pakalpojumu un preču pastāvīgas konkurētspējas uzturēšanu. Ar to varēs radīt un nostiprināt savu reputāciju un prestižu.
Uzņēmums izvēlas „krējuma nosmelšanas” cenu politiku, lai veiksmīgi varētu ieiet tirgū. Tā kā uzņēmums ir jauns, tad mārketinga stratēģijas pamatā tiek likta intensitāte, kas ir svarīgi piesaistot potenciālos klientus un priekšnosacījums uzņēmuma sekmīgā darbībā, spējot segt savas saistības pret kreditoriem un gūt peļņu.
SIA „Aircamp” telpas atrodas Rīgā, Stabu ielā 17, bet tramvaja maršruts iet pāri Daugavai un Vecrīgai, kur atrodas visbiežāk apskatītie tūrisma objekti, tādēļ dotajai atrašanās vietai ir daudz priekšrocību. Tramvaja galapunkts atradīsies pilsētas centrā, labi redzamā vietā, ērta piebraukšana un autotransporta novietošana. …
Detalizēts un sīki izstrādāts biznesa plāns par modernu un mūsdienīgu tēmu, labs piemērs jaunajiem uzņēmējiem. Darbs novērtēts ar teicami
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Plastic"
Biznesa plāns augstskolai38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Biznesa plāns augstskolai7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Biznesa plāns augstskolai38
Novērtēts! -
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai21