Biznesa plāns
Tehnoloģijas
Lauksaimniecība, mežsaimniecība
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Tulpe"-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Tulpe"
Biznesa plāns37 Lauksaimniecība, mežsaimniecība, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | ||
Kopsavilkums (angļu valodā) | ||
1.Nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | |
1.1.1. | Komercsabiedrības pilns nosaukums | |
1.1.2. | Reģistrācija | |
1.1.3. | Juridiskā adrese | |
1.1.4. | Norēķinu konti | |
1.1.5. | Pamatkapitāls | |
1.1.6. | Statūtos noteiktie darbības virzieni | |
1.2. | Uzņēmuma idejas vēsture | |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | |
1.3.1. | Misija | |
1.3.2. | Mērķi | |
1.3.2.1. | Stratēģiskie mērķi | |
1.3.2.2. | taktiskie mērķi | |
1.3.2.3. | Operatīvie mērķi | |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | |
2.Nodaļa. | Pakalpojumu un preču raksturojums | |
2.1. | Uzņēmuma preču raksturojums, funkcionālais uzdevums | |
2.2. | Produkcijas sortiments un tā raksturojums | |
2.3. | Produkcijas kvalitāte, iesaiņojums, dizains, preču zīme | |
2.4. | Produkcijas atbilstība standartiem, patenti un licences | |
2.5. | Produkta dzīves cikls | |
2.6. | Produkta eksporta iespējas | |
3.Nodaļa. | Tirgus analīze | |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | |
3.3. | Konkurentu analīze | |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | |
3.4.1. | Vadošo pozīciju ietekmējošie faktori | |
3.4.2. | Faktori, kas traucēs stabilizēties tirgū | |
4.Nodaļa. | Marketinga stratēģija | |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | |
4.2. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | |
4.2.1. | Reklāma | |
4.2.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | |
5.Nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | |
5.2. | Izmantojamie resursi | |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | |
6. Nodaļa. | Uzņēmuma vadība | |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | |
6.2. | Uzņēmuma nodarbinātas personāls | |
7.Nodaļa. | Problēmas un risks | |
7.1. | Risks, tā veidi | |
7.1.1. | Ražošanas risks | |
7.1.2. | Komercrisks | |
7.1.3. | Finanšu risks | |
7.2. | Dažu riska veidu novērtējums | |
7.3. | Riska mazināšanas, novēršanas pasākumi | |
7.3.1. | Risku diversifikācija | |
7.3.2. | Apdrošināšana | |
7.3.3. | Līdzekļu rezervēšana | |
8.Nodaļa. | Finanšu informācija | |
8.1. | Peļņas un zaudējumi aprēķins | |
8.2. | Bilance | |
8.3. | Naudas plūsma uzņēmumā | |
8.4. | Kredīta atmaksa | |
8.5. | Pamatlīdzekļu nolietojums | |
Izmantotās literatūras saraksts |
Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tulpe” ir mazais uzņēmums, kas veic saimnieciskās darbības Latvijas teritorijā, precīzāk, Rīgas rajonā, Ķekavas pagastā un ir izvēlējušies par savu mērķa auditoriju Rīgas pilsētas un tās rajonu iedzīvotājus. SIA “Tulpe” statūtos noteiktie darbības virzieni ir tulpju sīpolu audzēšana un realizācija un tulpju ziedu realizācija. SIA “Tulpe” galvenais mērķis ir iegūt lielu daļu tirgus, konkurējot ar analogu preču ražotājiem un pārspējot tos ar savu preču pārāko kvalitāti.
Doma izveidot tieši šādu uzņēmumu, kas ražos un realizēs šāda veida produkciju, kā ziedi un ziedu sīpoli, radās, jo arvien biežāk cilvēki sastopas ar nekvalitatīviem ziediem – un tas sabojā svētkus gan ziedu dāvinātājiem, gan saņēmējiem. Bet cik krāšņus svētkus un svinības var padarīt skaistas un neparastas pavasara ziedu kompozīcijas! Ideja par tulpju sīpoliem ir vairāk kā tradīciju atdzimšana, jo bija laiks, kad pavasara vēstneses mazdārziņos un lielās klumbās bija katra saimnieka lepnums. Protams, divas it kā atšķirīgas, tomēr cieši saistītas nozares kā galvenais ieņēmumu avots ir izvēlēts ne tikai, lai iekarotu tirgus daļu, veicinātu kvalitatīvu preču konkurenci un vairotu skaistumu galvaspilsētā, bet arī riska diversifikācijas nolūkā. Nenoliedzami, ka, kā jau jebkurā uzņēmējdarbībā, pastāv risks neizpildīt plānotos uzdevumus un misijas, īpaši jau tādās nozarēs, kā lauksaimniecība, jo bieži vien augstu riska pakāpi sastāda nelabvēlīgi laika apstākļi un citi no uzņēmēja neatkarīgi faktori, tāpēc SIA “Tulpe” riska profilakses dēļ izmanto iespēju apdrošināties pret finansiālajiem zaudējumiem un arī uzkrāt rezerves neparedzētiem finansu izdevumiem.
Rīgas pilsētā šajā sfērā darbojošies uzņēmumi ir pietiekami daudz, tomēr neviens no viņiem nav stabili nostiprinājies tirgū, ko pierāda biežas dominējošo uzņēmumu maiņas, tāpēc iekļūt tirgū ar kvalitatīvu preci nebūs grūti. Izmantojot zemo cenu politiku, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Tulpe” ātri iemantos patērētāju uzticību. Lai šo procesu veicinātu, tiek plānotas reklāmas kampaņas informējošās un atgādinošās reklāmas veidā, kā arī piedalīsies dažādos pasākumos popularizēšanās nolūkā.
Lai īstenotu visas savas ieceres, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Tulpe” zem nekustamā īpašuma ķīlas ņems bankā kredītu Ls 30 000 apmērā uz 20 gadiem ar likmi 5 % gadā rēķinot saliktos procentus. Pamatkapitāls sastāda Ls 7000.
Uzņēmuma SIA „Tulpe” darbinieki ir apņēmības pilni piepildīt visus savus mērķus, jo kvalitatīvas produkcijas ražošana un izplatīšana sniedz gandarījumu ne tikai tās saņēmējam, bet arī pārdevējam, radītājam lieliskās iespējas dēļ - sniegt kādam tieši to, ko viņš vēlas.
…
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Tulpe” ir mazais uzņēmums, kas veic saimnieciskās darbības Latvijas teritorijā. Par mērķa auditoriju ir izvēlēti Rīgas pilsētas un tās rajonu iedzīvotāji. SIA “Tulpe” statūtos noteiktie darbības virzieni ir tulpju sīpolu audzēšana un realizācija un tulpju ziedu realizācija. SIA “Tulpe” galvenais mērķis ir iegūt lielu daļu tirgus, konkurējot ar analogu preču ražotājiem un pārspējot tos ar savu preču pārāko kvalitāti. Šāda veida samniciskā darbība ir izvēlēta kā galvenais ieņēmumu avots ne tikai, lai iekarotu tirgus daļu, veicinātu kvalitatīvu preču konkurenci un vairotu skaistumu galvaspilsētā, bet arī riska diversifikācijas nolūkā. Rīgas pilsētā šajā sfērā darbojošies uzņēmumi ir pietiekami daudz, tomēr neviens no viņiem nav stabili nostiprinājies tirgū, ko pierāda biežas dominējošo uzņēmumu maiņas, tāpēc iekļūt tirgū ar kvalitatīvu preci nebūs grūti. Izmantojot zemo cenu politiku, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Tulpe” ātri iemantos patērētāju uzticību. Lai šo procesu veicinātu, tiek plānotas reklāmas kampaņas informējošās un atgādinošās reklāmas veidā, kā arī piedalīšanās dažādos pasākumos popularizēšanās nolūkā. Lai īstenotu visas savas ieceres, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Tulpe” zem nekustamā īpašuma ķīlas ņems bankā kredītu Ls 30 000 apmērā uz 20 gadiem ar likmi 5 % gadā rēķinot saliktos procentus. Pamatkapitāls sastāda Ls 7000. Uzņēmuma SIA „Tulpe” darbinieki ir apņēmības pilni piepildīt visus savus mērķus, jo kvalitatīvas produkcijas ražošana un izplatīšana sniedz gandarījumu ne tikai tās saņēmējam, bet arī pārdevējam, radītājam lieliskās iespējas dēļ - sniegt kādam tieši to, ko viņš vēlas.
- Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Tulpe"
Biznesa plāns37 Lauksaimniecība, mežsaimniecība, Uzņēmējdarbība, Vadība
- SIA "Vinnijs"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Vinnijs"
Biznesa plāns augstskolai13
-
Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
Biznesa plāns augstskolai15
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Biznesa plāns augstskolai28
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „IMA”
Biznesa plāns augstskolai14
-
Projekts - mājaslapas izveide sabiedrības informēšanai par agresīvu braukšanu un tās sekām
Biznesa plāns augstskolai11