Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:561500
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Projekta priekšizpēte    3
1.1.  Problēmas analīze    3
1.2.  Projekta priekšlikums    4
1.3.  Īss alternatīvu novērtējums    4
1.4.  Objekta pašreizējais stāvoklis    5
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.1.  Potenciālā tirgus pētījums    6
2.2.  Pilsētas ekonomika    6
2.3.  Ekonimiskā situācija valstī    7
2.4.  Situācija ēdināšanas nozarē Latvijā    8
2.4.1.  Ēdināšanas uzņēmumu kopīgās iezīmes Latvijā    8
2.4.2.  Ēdināšanas uzņēmuma darbības apgrūtinošie faktori    8
2.4.3.  Ēdināšanas uzņēmumu skaits Latvijā    9
2.5.  Konkurentu uzņēmumu izpēte un brīvas nišas meklēšana    10
2.5.1.  Viesu piesaiste    13
2.6.  Mērķa tirgus    14
2.6.1.  Restorāna mērķa tirgus segmentācija    15
2.6.2.  Kabarē mērķa tirgus segmentācija    16
2.6.3.  Telpu īzīrēšana    17
3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to raksturojums    17
4.  Mārketings    22
4.1.  Mārketinga aktivitātes    22
4.2.  Reklāma    25
5.  Saimnieciskās darbības shēma    26
6.  Finansu iespēju izpēte    27
7.  Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana    35
Darba fragmentsAizvērt

Ventspilī pēdējo 5 gadu laikā vērojama strauja tūrisma attīstība. No bīstamas industriālas pilsētas- naftas un ķīmisko produktu eksportostas, Ventspils kļuvusi par tuvāku un tālāku tūristu iemīļotu atpūtas vietu. Ventspils kļuvusi par “pilsētu ar rītdienu”. Ventspils savas sakoptības un attīstības dēļ tiek uzskatīta par pilsētu, kas vistuvāk pietuvojusies Eiropas attīstīto pilsētas līmenim.Vislielākais nopelns līdzšinējā pilsētas attīstībā ir pilsētas pašvaldībai ar “slaveno” Lemberga kungu priekšgalā.
Taču, lai veicinātu tūrisma turpmāku attīstību un ne tikai piesaistītu arvien jaunus tūristus, bet arī tos izklaidētu, rosinātu uzturēties pēc iespējas ilgāk un atgriezties atkal un atkal, ar pašvaldības darbu vien nepietiek. Jāiesaistās komersantiem. Pašvaldības uzdevums ir radīt uzņēmējdarbībai labvēlīgu vidi- pēc iespējas jāsamazina ilgais un apnicīgais birokrātijas ceļš, ar ko ir neapmierināti daudzi esošie un potenciālie uzņēmēji. Pašvaldība attīsta ostu, ieviešot arvien jaunas prāmju līnijas, atjauno lidlauku, veido arvien modernāku un labiekārtotāku jahtu ostu. Ceļu infrastruktūra ir labā stāvoklī, turklāt pastāvīgi notiek tās uzlabošana. Teorētiski, tūristi var ierasties ar visiem transporta veidiem. Ieradušos tūristus vajag paēdināt, izmitināt un iklaidēt. Protams, lai tūristi vispār ierastos, nepieciešami tūristu piesaistes objekti. Manuprāt, tie ir pietiekami daudz, turklāt nepārtraukti tiek strādāts pie jaunu objektu izveides un esošo uzlabošanas.Ar to nodarbojas pašvaldība, ņemot vērā gan tūristu, gan vietējo iedzīvotāju ieteikumus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties