3.3. Mārketinga stratēģija
Tā kā Latvijā ir liela sāncensība un mums ir jābūt spējīgiem konkurēt ar jau pieredzējušiem un Latvijā pazīstamiem uzņēmumiem, SIA „BOIS” veicinās sadarbību arī ar citām Eiropas valstīm, labvēlīgi izmantojot Latvijas ģeogrāfisko stāvokli pie Baltijas jūras.
Lai samazinātu firmas izdevumus, SIA „BOIS” visus izejmateriālus centīsies iegādāties pašmāju tirgū, tādejādi uzlabojot valsts ekonomisko situāciju un sekmējot importa samazināšanos.
3.3.1. Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika SIA „BOIS” izvēlētajā nozarē nav tendēta uz esošo klientu noturēšanu, bet gan uz tirgus iekarošanu un jaunu klientu iegūšanu. Mēs gribam sevi parādīt kā daudzpusīgu, uzticamu, ekskluzīvu un kvalitatīvu uzņēmumu.
Uzņēmuma mērķi tirgū sākotnējā darbības posmā:
• Iegūt plašu klientu loku;
• Iegūt jaunus klientus balstoties uz iepriekšējo klientu rekomendācijām;
• Jaunu klientu piesaistīšana realizējot mārketinga stratēģiju.
Uzņēmuma cenu veido:
• Fiksētas izmaksas (darbinieku algas, nomas maksa par telpām, apkures, elektroenerģijas un komunikāciju maksājumi, pamatlīdzekļu nolietojums, apdrošināšanas maksājumi, kredītprocenti);
• Mainīgās izmaksas (nepieciešamie izdevumi izejvielu un materiālu iegādei, sociālie maksājumi, kā arī citi tieši ar saimniecisko darbību saistīti izdevumi);
• Uzcenojums, kurā iekļauta plānotā peļņa;
• Valsts budžetā iekasētie nodokļi.
…