Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:843955
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi    4
2.  Uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Pakalpojuma sniegšanas pamatojums    6
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte, to nodrošinošie apstākļi    6
2.4.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    6
2.5.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
3.  Mārketinga plāns    8
3.1.  Tirgus analīze    8
3.2.  Konkurentu analīze    8
3.3.  Mārketinga stratēģija    10
3.3.1.  Uzņēmuma cenu politika    10
3.3.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    11
3.3.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi- reklāma    11
3.4.  SVID analīze    11
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    12
4.1.  Pakļautības shēma    12
4.2.  Algu tabula    12
4.3.  Darbinieku izglītība, pieredze    13
5.  Risks un problēmas    14
6.  Finanšu plāns    15
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

3.3. Mārketinga stratēģija
Tā kā Latvijā ir liela sāncensība un mums ir jābūt spējīgiem konkurēt ar jau pieredzējušiem un Latvijā pazīstamiem uzņēmumiem, SIA „BOIS” veicinās sadarbību arī ar citām Eiropas valstīm, labvēlīgi izmantojot Latvijas ģeogrāfisko stāvokli pie Baltijas jūras.
Lai samazinātu firmas izdevumus, SIA „BOIS” visus izejmateriālus centīsies iegādāties pašmāju tirgū, tādejādi uzlabojot valsts ekonomisko situāciju un sekmējot importa samazināšanos.

3.3.1. Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika SIA „BOIS” izvēlētajā nozarē nav tendēta uz esošo klientu noturēšanu, bet gan uz tirgus iekarošanu un jaunu klientu iegūšanu. Mēs gribam sevi parādīt kā daudzpusīgu, uzticamu, ekskluzīvu un kvalitatīvu uzņēmumu.
Uzņēmuma mērķi tirgū sākotnējā darbības posmā:
• Iegūt plašu klientu loku;
• Iegūt jaunus klientus balstoties uz iepriekšējo klientu rekomendācijām;
• Jaunu klientu piesaistīšana realizējot mārketinga stratēģiju.
Uzņēmuma cenu veido:
• Fiksētas izmaksas (darbinieku algas, nomas maksa par telpām, apkures, elektroenerģijas un komunikāciju maksājumi, pamatlīdzekļu nolietojums, apdrošināšanas maksājumi, kredītprocenti);
• Mainīgās izmaksas (nepieciešamie izdevumi izejvielu un materiālu iegādei, sociālie maksājumi, kā arī citi tieši ar saimniecisko darbību saistīti izdevumi);
• Uzcenojums, kurā iekļauta plānotā peļņa;
• Valsts budžetā iekasētie nodokļi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties