Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:207049
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.07.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  SATURS    3
  IEVADS    4
  KOPSAVILKUMS    6
1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PROJEKTA PAMATOJUMS    7
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģija un vadība    7
1.1.1.  Personāla raksturojums    8
1.1.2.  Uzņēmuma ilgtermiņa ieguldījumi    11
1.1.3.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    12
1.2.  Uzņēmumā piedāvātie produkti, pakalpojumi    13
1.3.  Produktu un pakalpojumu tirgus novērtējums    14
1.3.1.  Tirgus raksturojums    14
1.3.2.  Tirgus novērtējums    15
1.3.2.1.  Mikro vides analīze    15
1.3.2.2.  Makro vides analīze    16
1.3.2.3.  Konkurences analīze    18
1.3.2.4.  SVID analīze    19
1.4.  Problēmas un riski    20
2.  FINANŠU APRĒĶINI    23
2.1.  Naudas plūsmas plāns    23
2.2.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    24
2.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    25
2.4.  Bilance    26
2.5.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    28
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS

Kursa darba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursa darba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un izveidot finanšu aprēķinus. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu var būt reāla.
Lai arī kā būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes, kuru uzņēmējs nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i. vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmeta konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Kursa darbs sastāv no divām nodaļām, pirmā daļā ir uzņēmējdarbības projekta pamatojums, bet otrā finanšu aprēķini.

KOPSAVILKUMS

SIA “Smailīte” ir jauns uzņēmums, kas darbojās nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošanas jomā. Uzņēmuma pamatdarbība ir nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošana un papilddarbība ir salons, kurā tiek veiktas arī nagu modelēšanas procedūras
SIA “Smailīte” atrašanās vieta ir Rīgā, Zolitūdes ielā 84, LV-1029. Veikals ir 100m2 liels ar atbilstošu un modernu, mūsdienīgu iekārtojumu. SIA „Smailīte” ir paredzējusi paplašināties un izveidot jaunu veikalu tīklus arī citās Latvijas pilsētās.
SIA “Smailīte” par savu misiju ir izvirzījusi mērķi izvedot plašu nagu kopšanas un modelēšanas preču pārdošanas sortimenta veikalu, kurā piedāvā arī nagu kopšanas un modelēšanas procedūras.
SIA “Smailīte” mērķi, realizējot šo biznesa plānu, ir:
• palielināt preču apgrozījumu;
• palielināt klientu skaitu;
• jaunu veikala tīklu izveidošana.
SIA “Smailīte” ir iecerējusi iegūt pieprasīta veikala reputāciju. To SIA “Smailīte” sasniegs vienmēr garantējot augstu pakalpojumu līmeni, nepārtraukti dažādojot un pilnveidojot sniegto preču un pakalpojumu klāstu, kā arī elastīgi sekojot pieprasījuma cenu izmaiņām.


Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −17,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1144880
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties