4. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veidojot šo darbu mēs nopietni ķērāmies pie datu ievākšanas, kam sekoja precīza iegūto datu analīze ar mums pieejamiem līdzekļiem. Ar „brainstorming” izbīdījām vairākas versijas par iespējamajiem draudiem un iespējām, kā arī izvirzījām vairākas stratēģijas, kā uzņēmums varētu rīkoties nākotnē, palielinot tirgus daļu, līdz ar ko, palielināt ieņēmumus un peļņu.
Šobrīd Latvijas biznesa vide nepiedzīvo labākos laikus, taču ir nozares, kas var nest peļņu šajos grūtajos laikos. Pētot pirmskolas iestādi „Pipariņš”, izvērtējot un izdarot secinājumus no matricas iegūtajiem rezultātiem, esam tikuši pie dažiem būtiskiem secinājumiem.
Bērnudārza „Pipariņš” darbības nākotne ir vērtējama pozitīvi. Bērnudārzam pieder liela tirgus daļa un potenciāls kopējā tirgus pieaugums, kas dos iespēju piesaistīt jaunus klientus. Nepieciešams izvērst informatīvas reklāmas kā tuvākajā apkārtnē, kā arī masu informācijas līdzekļos.
Ļoti rūpīgi ir jāizvēlas sniedzamo pakalpojumu cenas, lai būtu pēc iespējas vairāk maksātspējīgu klientu un lai vecāki labprātāk savas atvases atstātu „Pipariņā” nevis vestu uz valsts pirmskolas iestādēm.
Bērnudārzs „Pipariņš” ir perspektīvs uzņēmums ar labām iespējām iekarot lielāku tirgus daļu un gūt labu peļņu. Mēs noteikti iesakām uzņēmumam vadīties pēc mūsu pēc mūsu izvirzītajām attīstības stratēģijām, kas sekmētu uzņēmuma attīstību nākotnē.
…