Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:922775
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
3.  Personāls un vadība    8
4.  Nozares raksturojums    10
5.  Produkts / pakalpojums, pamatprocesi, izmaksu aprēķins    13
6.  Mārketinga plāns    18
7.  Finanšu plāns    20
8.  Riski un to samazināšanas pasākumi    22
  Pielikums    24
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings

Mārketinga pasākumi un sadarbība ar plašsaziņas līdzekļiem ir izšķiroši, lai izveidotu un atpazītu pozitīvu veikala zīmolu.
Analizējot konkurentus, autore aplūkoja arī viņu mārketinga notikumus, kā arī veiksmīga mārketinga piemērus mazajiem uzņēmumiem, īpaši apzināta patēriņa un pakalpojumu jomā, kuru mērķis ir uzlabot ekoloģisko situāciju.
Biznesa attīstībai autors, veicot mārketinga pasākumus, izdalīja šādus svarīgus faktorus:
- draudzīga un atklāta komunikācija ar klientu. Mēs saprotam klientu, radām viņam ērtu, patīkamu atmosfēru, zinām viņa paradumus, gaumi un piedāvājam jaunas preces, kas atbilst viņa vēlmēm.
- "pārredzamības" izjūtas radīšana biznesā. Kopš brīža, kad veicam veikala remontu un aprīkojam veikala telpu, mēs runājam par to, kā mēs to darām, izmantojot sociālos tīklus. Sākotnēji mēs uzsveram visus veidus, kā mazināt ietekmi uz vidi (izmantotā aprīkojuma izvēle, videi draudzīgas krāsas, mēbeļu atjaunošana no norakstītām paletēm utt.)
- prezentēt savu produktu. Mēs sociālajos tīklos runājam par to, kas ir mūsu piegādātāji un kā viņi strādā, lai ražotu noderīgu pārtiku.
Šī pieeja ievērojami atšķiras no konkurentu personalizētajām mārketinga kampaņām un palīdz mums izveidot atpazīstamu zīmolu mūsu klientu vidū.
Reklāmas kanāli ievērojami atšķiras pirmajā pusgadā un pēc tam. Pirmajos mēnešos pēc atvēršanas tiks veiktas vairākas biznesa reklāmas kampaņas, lai informētu mērķa grupu par veikala atvēršanas faktu.
Pēc pirmajiem sešiem veikala darbības mēnešiem reklāma tiks veikta galvenokārt ar sociālo tīklu starpniecību.
Nākotnē plānots piedalīties pilsētas pasākumos, neatkarīgā pasākumu organizēšanā, kuru mērķis ir popularizēt dzīvesveidu bez iepakojuma.
Veikala aprīkošanai izmantoti dabiski un iepriekš izmantoti materiāli. Izstrādātais dizains uzsver minimālu ietekmi uz vidi, interjera dizainā tiek izmantoti dzīvi augi un koks.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1382613
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties