Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:800568
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana    9
5.  Mārketinga stratēģija    10
5.1.  Cenu politika    10
5.2.  Reklāma    11
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    12
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    12
7.  Risks un problēmas    14
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāns tiek veidots sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. Uzņēmuma darbības veids ir orientēts uz kvalitatīvu ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu.
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem.
Individuālais komersants “Pelmeņu kafejnīca” reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031. Tā īpašniece būs Aiga Baltmane, un vēl tiks nodarbināti trīs cilvēki.
Kafejnīca atradīsies Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
2004.gadā plānots saņemt ilgtermiņa kredītu, ar kuru izremontēs ēku, iegādāsies nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru. Kredīta apjoms 5000,- Ls tiks ņemts Baltijas Tranzītu Bankā, uz 10% likmi, plānots adot 2009.gadā.
Mārketinga plāns tika sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt visas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar mārketinga plānu.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu, pareizu reklāmas politiku, iekarot atbilstošu tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.
Kafejnīcas mērķis ir apmierināt cilvēku vajadzības, veiksmīgi un kvalitatīvi darbojoties, gūt peļņu, līdz ar to paplašināt piedāvājumu klāstu, kā arī nopietni pievērsties mārketinga pasākumiem, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs.


1.Uzņēmuma raksturojums
2.1.2. Pamatinformācija par uzņēmumu
Vēsture
Uzņēmuma nosaukums: “Pelmeņu kafejnīca”
Juridiskais statuss: Individuālais komersants(I/K). Šī forma tika izvēlēta tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona.
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031
Juridiskā Adrese: Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem. Patreizējā mājas īpašniece ir Aiga Baltmane, māja īpašumā tika iegūta par sertifikātiem no Jēkabpils pilsētas. Kā īpašums māja un zeme reģistrēti zemes grāmatā 2001. gada septembrī. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties