Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:109677
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2008.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  EXECUTIVE SUMMARY    3
  CURRENT MARKETING SITUATION    3
  SWOT ANALYSIS    5
1.1.  Strengths    5
1.2.  Weaknesses    5
1.3.  Opportunities    5
1.4.  Threats    5
  OBJECTIVES AND ISSUES    6
  AIM    6
  MISSION    6
  KEYS TO SUCCESS    6
  MARKETING MIX    7
  PRODUCT    7
  PRICE    7
  PLACE    7
  PROMOTION    8
  PEOPLE    8
  PROCESSES    8
  PHYSICAL EVIDENCE    8
  TARGET MARKET    9
  SCENARIOS    9
1.  Official business banquet    9
2.  Wedding    10
3.  New Year’s Party    10
  MARKETING STRATEGY    10
  FINANCIAL PLAN    11
1.1.  SALES FORECAST    11
1.2.  PROJECTED PROFIT AND LOSS    12
1.3.  BREAK-EVEN ANALYSIS    13
  FINANCIAL OUTLOOK    14
  ESTIMATED COSTS FOR EVENTS    14
1.1.  Event for individuals (50 people) **    14
1.2.  Events for organisations e.g. anniversaries, parties etc.*** (50 -100 persons*)    14
1.3.  Team building events. These events are becoming more popular    15
1.4.  Wedding (50 people) **    16
1.5.  New-Year’s party (50 people) **    16
7.  IMPLEMENTATION CONTROLS    17
7.1  TABLE – DURATION OF ACTIVITIES DURING NEXT 3 YEARS    18
  Sources    18
Darba fragmentsAizvērt

Parties ‘Я‘ Us is a company devoted to our customers. Our company has already many scenarios for various parties; however we strive to provide our clients with a party of their dreams. The competitive advantage of our company is such that we can provide for any client from a gathering of old friends to a corporate banquet, conference or anything else any of our clients would require. Our slogan states: “You won’t have to do anything! All you have to do is party!” To make our business known we will employ various advertising tools, such as, leaflets, word-of-mouth, discounts for clients that come from our partners and also we will organise thematic parties in local bars and pubs, where we will display our advertisement boards. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties