SECINĀJUMI
1. Katru gadu kafejnīcai “Karamele” ir jāveido pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns, jo ēdināšanas nozarē ir liela konkurence Jēkabpilī.
2. Lai sekmīgi varētu kafejnīca darboties un to apmeklēt ģimenes ar bērniem, ir izvietots bērnu rotaļu stūrītis.
3. Agresīvi noskaņotais tomāts ir izveidots, jo tomāts ir sarkans un kafejnīcas logo ir sarkans, tāpēc ir padomāts par sarkano krāsu it visā.
4. Kafejnīca “Karamele” atrodas Jēkabpils pilsētas centrā, kur apgrozās ļoti liels iedzīvotāju un viesu skaits, līdz ar to, ir iespēja piesaistīt Jēkabpils pilsētas svētku laikā daudz apmeklētāju, kuri vēlas atvilkt elpu, pēc nogurdinoša pasākuma.
5. SIA Abavas dārzi strādā pieredzējuši darbinieki, kuri pratīs izstāstīt dažādus faktus un stāstus par vīnu un tā radīšanu, līdz ar to bez vīna degustēšanas, būs arī nedaudz izglītojošs pasākums.
6. Lieldienas kafejnīcā “Karamele” ir veidots pasākums, ņemot vērā latviešu tradīcijas un ticējumus.
7. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu.
8. Latvijā ir ļoti daudziem uzņēmumiem atlaižu kartes, tāpēc arī uzņēmuma SIA “Caramel” ir sava atlaižu karte.
9. Jau šobrīd kafejnīcā “Karamele” notiek aktivitātes – ik pa laikam muzicē kāda “uzlecošā zvaigzne”. Tie ir skolēni vai studenti, kuri labprāt vēlas piepelnīties piektdienu vai sestdienu vakaros.
10. Pasākums “Vanaga acs” ir paredzēts visiem vecumiem, neatkarīgi no tā, vai apmeklētājs ir jau kādreiz trenējies mest šautriņu vai nē.
11. Nākotnē pavārs pats var izgatavot dažādas figūriņas no šokolādes un pasniegt pie kafijas.
…