2.6. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Aktīvākas reklāmas aktivitātes nepieciešams veikt pavasara mēnešos, neilgu laiku tieši pirms sezonas sākšanās, jo tomēr viesu nama darbībā ir manāms sezonalitātes raksturs.
Lai jau laikus piesaistītu patērētāju uzmanību, reklāma tiks ievietota vietējā novada avīzē „Neatkarīgās Tukuma Ziņas”. Savukārt tālruņu katalogos “1188” un „Zaļās lapas” reklāma jāievieto vienreiz gadā, pirms kataloga iespiešanas.
Viesu nama „Kliģi” reklāmas mērķis ir iepazīstināt patērētājus ar uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem, ar nozares attīstību, pārliecināt pircēju nenoraidīt reklāmas informāciju. Reklāmas aktivitātes nepieciešams plānot gan kā informējošu reklāma, gan kā pārliecinošu reklāma. Jo uzņēmumam ir jāiepazīstina ar sevi tā tirgus daļa, kas iepriekš ir piederējusi konkurentiem, vai vienkārši, kam iepriekš nav radies pieprasījums pēc „Kliģi” piedāvātajiem pakalpojumiem. Tādā veidā informējot gan par pašu uzņēmumu, gan par tā piedāvāto pakalpojumu klāstu. Rūpējoties par uzņēmuma kopējo tēlu, nepieciešams piedāvāt klientiem ne tikai izremontētas telpas, bet arī parādīt, ka šajās nodaļās darbojas vienots un augsts apkalpošanās standarts. Uzņēmuma darbiniekiem ir izveidoti speciāli formas tērpi. Pēc tā, kā izskatās uzņēmuma darbinieki, klienti spriež par uzņēmumu. Uzņēmuma darbiniekiem ir divu veidu tērpi – ziemas, kas ir virsjakas (pirtniekam) un vasaras, kas ir T krekli (visiem darbiniekiem). Pateicoties šiem darba apģērbiem, klientiem vieglāk atšķirt uzņēmuma darbiniekus no citiem klientiem. Tā kā reklāmas biežums un tās ievietošanas vieta ir izvēlēta, tad atliek aprēķināt reklāmas budžetu tālruņu katalogiem; darba apģērbam (skatīt 2.5. tabulu).
…